RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2019

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΚ ΤΟΥ ΣΑΝΤΡΙΑ "ΔΕΧΘΗΚΑ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΠΟΥ ΕΜΕΝΑ"

Μια ξαφνική καταγγελία ΣΟΚ προέβη χθες το απόγευμα ο
Βασίλη - BILL Σαντριάς ο οποίος σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του αποκάλυψε πως δέχθηκε επιθέσεις μέσα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου που έμενε. 

Ο BILL Σαντριάς βγήκε σε έκτακτο LIVE στην ομάδα ΤΟΥ FACEBOOK POWER OF LOVE OFFICIAL FANS και μεταξύ άλλων είπε πως "δέχθηκα πολλές επιθέσεις μέσα στο δωμάτιο μου για ορισμένους και από ορισμένους, Μπήκανε μέσα στο δωμάτιο μου και με απείλησαν πολλές φορές λέγοντας μου πως εγώ δίνω τα spoil και θα μου σπάσουν ποδια και χέρια."

Αλήθεια, η παραγωγή τα γνωρίζει όλα αυτά; 



ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΟΡΓΗΣ ΤΟΥ BILL ΣΑΝΤΡΙΑ 

ΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ - ΚΥΡΗΝΕΙΑΣ 66 (ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ)

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΗΣ BIONIC ΚΑΝΤΕ ΑΠΛΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΔΩ