RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

"ΕΦΥΓΕ" ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ Η ΜΙΡΑΝΤΑ ΣΙΔΕΡΑ

Θλίψη προκάλεσε ο θάνατος της συγγραφέας και σύμβουλος
σχέσεων Μιράντας Σιδερά, που έφυγε πριν από λίγες ώρες από τη ζωή.

Τη Μιράντα Σιδερά την γνωρίσαμε μέσα από τις τηλεοπτικές εμφανίσεις της σε διάφορες εκπομπές της κυπριακής τηλεόρασης.

Η κηδεία της θα γίνει την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου στον Ιερό Ναό Αγίω Κωνσταντίνου και Ελένης στην Λευκωσία στις 3:15.

Η Μιράντα Σιδερά είχε μοιραστεί πριν λίγους μήνες αυτό το μήνυμα με τους διαδικτυακούς φίλους της στα social media.

«Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι
Πραγματικά λυπάμαι που αναγκάζομαι να σας γράψω αυτό το «λυπημένο» newsletter για να σας αναφέρω ότι λόγω κάποιου σοβαρού προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζω εντελώς ξαφνικά, αναγκάζομαι να σταματήσω ΟΛΕΣ τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορώ να απαντώ ούτε τηλέφωνο, ούτε email, ούτε μηνύματα στο facebook, messenger κλπ. ούτε να κάνω οποιαδήποτε διάλεξη ή σεμινάριο.
Πρέπει να συγκεντρώσω όλες τις δυνάμεις μου, σωματικές, νοητικές και ψυχικές για να κάνω το δικό μου μικρό κομματάκι για να βοηθήσω Εκείνον που έχει τον τελικό λόγο για όλα.
Μόλις ξεπεραστεί η «πρόκληση» αυτή, θα σας στείλω ένα χαρούμενο newsletter για να σας ενημερώσω ανάλογα.
Μέχρι τότε εύχομαι να ‘μαστε όλοι πάντα καλά.
Με την αγάπη μου
Μιράντα»



ΠΗΓΗ           LIKECOM.CY