RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΠΑΙΚΤΡΙΑ ΤΟΥ X FACTOR "ΠΛΕΟΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΡΙΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΡΕΒΑΤΙΑ"

Είχε κάνει με την ερμηνεία της τον Γιώργο Θεοφάνους να δακρύσει και τον Νίκο Μουρατίδη να την
αποθεώσει.... όταν πρωτοεμφανίστηκε στο X Factor.... Τώρα πια επιστρέφει δισκογραφικά και φέρνει την ανατροπή....

Μια συνέντευξη γεμάτη όνειρα, αποφασιστικότητα, …μουσική και αλήθειες.   Η Κύπρια τραγουδίστρια, Μαρία Ανδρονίκου, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ShowTime-Cy και στην Μαριάννα Κουμέττου μίλησε για την πορεία της στο τραγούδι, την εμπειρία της στο X-Factor, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει και την κυκλοφορία του πρώτου της δίσκου με τίτλο «Τρελή Ζαριά». Λέει τα πράγματα με το όνομά τους. 



«Με το  τραγούδι ξεκίνησα να ασχολούμαι από την ηλικία των 7 χρονών»

Με το  τραγούδι ξεκίνησα να ασχολούμαι από την ηλικία των 7 χρονών.  Στην ηλικία των 5 χρονών με άκουσε η μητέρα μου να τραγουδώ και με ρώτησε αν ήθελα να μάθω κιθάρα.  Εγώ αμέσως απάντησα θετικά και την επόμενη μέρα μου έφερε μια κιθάρα και με πήρε στο Εθνικό Ωδείο.  Ο δάσκαλος ξαφνιάστηκε μόλις με είδε και είπε χαρακτηριστικά στη μητέρα μου «Μα εν πολλά μωρό για να ξεκινήσει.  Φέρε την σε δύο χρόνια που θα είναι 7 χρονών». 



«Έχουμε ως οικογένεια τη μουσική στο DNA μας»

Όλη η οικογένεια του πατέρα μου είναι μουσικοί.  Κάποιοι παίζουν κιθάρα και κάποιοι άλλοι τραγουδούν.  Ο πατέρας μου είναι ψάλτης.  Έχουμε ως οικογένεια τη μουσική στο DNA μας.  Καθοριστικός άνθρωπος στη μουσική μου παιδεία ήταν ο δάσκαλος μου, ο κ. Νίκος Παπαδόπουλος που με βοήθησε πάρα πολύ και στο τραγούδι. 
«Δεν θεωρώ τον εαυτό μου κιθαρίστα…Την κιθάρα την έχω για να συνοδεύει την φωνή μου» 
Δεν έκανα ποτέ φωνητικά αλλά πιστεύω ότι όταν ξέρεις ένα όργανο και έχεις επίγνωση της φωνής σου, μπορείς ανάλογα να την καλλιεργήσεις και μόνος σου.  Δεν θεωρώ τον εαυτό μου κιθαρίστα.  Η κιθάρα για μένα είναι ένα μέσο έκφρασης.  Την έχω μόνο για να συνοδεύει την φωνή μου. 



«Από άνδρες τραγουδιστές θαυμάζω περισσότερο τον Πάριο και από γυναίκες την Αλεξίου»

Θαυμάζω πολλούς καλλιτέχνες στη μουσική.  Από άνδρες θαυμάζω περισσότερο τον Πάριο και από γυναίκες την Αλεξίου.  Για μένα είναι κορυφή.  Είναι οι άνθρωποι που μου καθόρισαν το είδος της μουσικής που ακούω, το στυλ της μουσικής που θέλω να ακολουθήσω, τη χροιά της φωνής μου.  Τους θαυμάζω αλλά δεν τους μιμούμαι.  Εκνευρίζομαι με τους ανθρώπους που μιμούνται κάποιον και δεν κτίζουν τη δική τους προσωπικότητα.   Ειδικότερα, να μιμείσαι κάποιον ο οποίος ζει.  Θεωρώ ότι είναι ιεροσυλία.  Πρέπει πρώτα να κτίσεις μια δική σου προσωπικότητα αλλά αυτό προϋποθέτει βάθος σκέψης και ωριμότητα. 

«Είναι πολύ δύσκολες οι εποχές για να κάνει ένας τραγουδιστής δίσκο»

Οι χρυσές εποχές της δισκογραφίας είναι παρελθόν.  Αν ένας καλλιτέχνης δεν έχει κεφάλαιο ή κάποιον πίσω του να του δίνει χρήματα ή μια εταιρεία που να μπορεί να τον στηρίζει και να τον προωθεί, τότε θα πρέπει να κάνει δάνειο.  Είναι πολύ δύσκολες οι εποχές για να κάνει ένας τραγουδιστής δίσκο.




«Οι περισσότερες δυσκολίες που αντιμετώπισα είναι οικονομικές»

Δεν αντιμετώπισα δυσκολίες ως προς το να προσεγγίσω άτομα.  Οι περισσότερες δυσκολίες που αντιμετώπισα είναι οικονομικές.  Δηλαδή, από τη στιγμή που θα κάνεις τον δίσκο σου, δεν σταματάς να δίνεις χρήματα δεξιά και αριστερά.  Ακόμα και μετά λύπης μου, για να ακουστούν τα τραγούδια σου από κάποιους ραδιοφωνικούς σταθμούς στην Ελλάδα θα πρέπει να τους δώσεις λεφτά.  Είναι λυπηρή η κατάσταση που επικρατεί. 

«Η δουλειά του ραδιοφωνικού παραγωγού είναι να παρουσιάζει καινούργιους δίσκους και νέα πρόσωπα»

Εγώ πιστεύω πως η δουλειά ενός ραδιοφωνικού παραγωγού είναι να παρουσιάζει καινούργιους δίσκους και νέα πρόσωπα.   Δυστυχώς, όμως οι περισσότεροι πιέζονται από το σύστημα που τους δίνει μια λίστα και τους λέει αυτά θα παίξεις, με αποτέλεσμα να ανακυκλώνονται οι ίδιοι άνθρωποι και τα ίδια τραγούδια. 

«Είναι πολύ εύκολο να εκτοξευθείς.  Το δύσκολο όμως είναι να κρατηθείς εκεί που θα πας»

Πιστεύω ότι το x-factor είναι ένα μέσο να σε μάθει ο κόσμος.  Ωστόσο, πολλοί λίγοι, 2 – 3 ονόματα, κρατήθηκαν μέχρι σήμερα.   Είναι πολύ εύκολο να εκτοξευθείς.  Το δύσκολο όμως είναι να κρατηθείς εκεί που θα πας. .Ο χώρος της showbiz είναι περίεργος και το γνωρίζουν όλοι.... Οπως και της κάθε δουλειάς. Κάποιες ανέβηκαν αφού πέρασαν από κρεβάτια.... Αλλες έγιναν σταρ γιατί το άξιζαν. Ευτυχώς πλέον μπορείς να κάνεις καριέρα χωρίς να περάσεις από κρεβάτια.



«Σε τέτοιες εκπομπές με ενοχλεί το ότι είσαι είδος προς κατανάλωση»

Θα συμβούλευα κάποιον να λάβει μέρος στο X-Factor μόνο εάν είναι 100% σίγουρος ότι έχει το χάρισμα και ότι δεν θα πάει να ρεζιλευτεί, να νιώθει ότι θέλει να το κάνει, να είναι προετοιμασμένος για όλα, ώριμος και να μην περιμένει ότι θα τον «ταΐσει» η μουσική, εκτός αν γίνει πολύ γνωστός.  Σε τέτοιες εκπομπές, οι συμμετέχοντες/τραγουδιστές είναι είδος προς κατανάλωση.  Είναι αναλώσιμοι.  Δηλαδή, με το που θα μπει κάποιος σε αυτή τη διαδικασία θα είναι εκτεθειμένος και θα είναι εκτεθειμένη η ζωή του ολόκληρη.  Τα πάντα για εκείνους είναι λόγος για να κάνουν τηλεθέαση.  Αυτό με ενοχλεί πάρα πολύ.  Επίσης, θα πρέπει να ξέρει ότι είναι μια κουραστική και ψυχοφθόρα εμπειρία, που χρειάζεται πολύ υπομονή.  Δεν θα έλεγα σε κάποιον να μην πάει.  Δεν κόβω σε κανένα την τύχη του.  Είναι μια εμπειρία που θα θυμάται για πάντα.

«Δυστυχώς οι μετριότητες είναι ψώνια»

Σε τέτοια talent shows με ενοχλούν πολύ δύο πράγματα.  Το πρώτο είναι ότι δεν σέβονται την προσωπικότητα του άλλου.  Ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός.  Από την στιγμή που έχουν ανοιχτή την εκπομπή και δεν βάζουν κριτήρια (π.χ. πτυχίο μουσικής, ηλικία) για το ποιος δικαιούται να δηλώσει συμμετοχή δεν έχεις το δικαίωμα να τον προσβάλεις ως προσωπικότητα.  Για παράδειγμα, ο τρόπος που σχολιάζει και κάνει την κριτική του ο κ. Θεοφάνους μου αρέσει διότι κάποιοι άνθρωποι πρέπει να καταλάβουν ότι δεν έχουν το χάρισμα να τραγουδούν σωστά.  Ωστόσο, δεν θα πρέπει να προβάλονται οι συγκεκριμένοι συμμετέχοντες αφού θίγεται η προσωπικότητα τους.  Δυστυχώς οι μετριότητες είναι ψώνια.  Ο Θεός κάτι δίνει και κάτι αφαιρεί.  Στους ανθρώπους που έδωσε ταλέντο, αφαίρεσε την αυτοπεποίθηση.  Στους ανθρώπους που έδωσε αυτοπεποίθηση, αφαίρεσε το ταλέντο.
Το δεύτερο πράγμα που με ενοχλεί είναι η συμμετοχή ανήλικων.  Όταν το παιδί θα ενηλικιωθεί και θα ωριμάσει θα αποφασίσει το ίδιο αν θέλει να λάβει μέρος σε τέτοιους διαγωνισμούς ή όχι.  Το παιδί δεν πρέπει να κτίζει πάνω στα όνειρα των γονιών.  Θα κάνει τα δικά του όνειρα.  Δυστυχώς οι μαμάδες στην Κύπρο νομίζουν ότι τα παιδιά τους είναι και ιδιοκτησία τους και ότι δεν πρόλαβαν οι ίδιες να κάνουν, θα το κάνουν τα παιδιά τους.



«Η μουσική και η φωνή είναι χάρισμα»

Πιστεύω ότι σε τέτοιες εκπομπές δεν θα πρέπει να υπάρχει όριο ηλικίας.   Εγώ είμαι μεγάλη σε ηλικία για τον συγκεκριμένο χώρο, παρόλο που ένας άνθρωπος 40 χρονών είναι παραγωγικότατος και είναι πάνω στο ζενίθ της ζωής του.  Έφτασα στα 41 μου για να κάνω κάτι.  Την 1η φορά που συμμετείχα στο X-Factor είχα γνωρίσει έναν άνθρωπο που ήταν 47 χρονών και κατάφερε και μπήκε στο X-Factor.  Εκείνος ο άνθρωπος δεν είχε ούτε μουσικές σπουδές, είχε όμως το χάρισμα και του άξιζε που μπήκε. 
Ούτε εγώ είμαι τελειωμένη μουσικός.  Η μουσική και η φωνή είναι χάρισμα.  Το ταλέντο είναι ένα χάρισμα από το Θεό και αν δεν έχεις το χάρισμα όσες σπουδές και να κάνεις, θα φτάσεις σε ένα σημείο αλλά δεν θα είσαι ποτέ στο ίδιο σημείο με αυτόν που έχει ένα χάρισμα.  Δηλαδή, αν ξεκινήσει να κάνει κάποιος φωνητικά χωρίς να έχει το χάρισμα και έχει μια φωνή κάτω του μέτριου δεν θα φτάσει πότε τον άνθρωπο που έχει το χάρισμα.  Όσα μαθήματα και να κάνει.  Δεν λέω, όμως ότι εγώ είμαι η μουσικάρα, αυτό θα το κρίνει ο κόσμος.  Έχω όμως γνώθι σε αυτό.  Ξέρω τις δυνατότητες μου, ξέρω τις αδυναμίες μου. 

«Δεν το μετανιώνω που συμμετείχα στο X-Factor»

Στο X-Factor δεν είχα αυτοπεποίθηση, ήμουν πολύ κουμπωμένη και αυτό ήταν μείον για μένα.  Αλλά δεν το μετανιώνω.  Δοκίμασα την τύχη μου.  Είναι εμπειρίες ζωής. 

 «Όλο αυτό που ζούμε είναι μια κατάντια»

 Πιστεύω πως η κοινωνία μας είναι ρηχή και ως άνθρωποι και ως όλα.  Δηλαδή, κάπου όλο αυτό που ζούμε είναι μια κατάντια.  Διαφθορά.  Υπάρχει μια φθορά των αξιών.  Δεν υπάρχουν στοιχειώδεις αξίες και ιδανικά, πλέον.   Για παράδειγμα, χάθηκε η ευγένεια, η αγάπη και ο σεβασμός.   Κυριαρχεί το συμφέρον και το κουτσομπολιό.  Αν έχω συμφέρον θα σου μιλήσω.  Οι νέοι προσπαθούν, υπάρχει φιλότιμο.  Αυτοί που διεφθάρησαν είναι οι παλαιότερες γενεές.  Οι νέοι διψούν να μάθουν και θέλουν να συζητούν.  Έχουν πολύ καλές και γερές βάσεις.  Είναι εξελιγμένοι διανοητικά και πανέξυπνοι.  Απλά δεν τους δίνονται οι ευκαιρίες κριτικής σκέψης και έκφρασης… δεν τους δίνονται ερεθίσματα και αυτό ξεκινά από το σχολείο.  Δεν έχουμε παιδεία.  Δυστυχώς, δεν υπάρχει παιδεία. 

«Οι μεγάλες κουβέντες ξεκινούν από μια πλάκα»

Όλο αυτό ξεκίνησε από τη φιλία μας με τον Φώτο.  Ήμασταν απλοί γνωστοί, συναντηθήκαμε για ένα καφέ, δέσαμε φιλικά και γίναμε κολλητοί.  Εγώ ήξερα ότι γράφει μουσική και τον ρώτησα στην πλάκα «Ρε Φώτο δεν κάνουμε κανένα δίσκο;».  Μου λέει «Ναι να κάνουμε».   Εκείνη τη στιγμή ξεκίνησαν όλα.  Συνήθως οι μεγάλες κουβέντες ξεκινούν από μια πλάκα. 
(ΦΩΤΟ)

«Κάνω πολλά όνειρα.  Ένιωθα και νιώθω ενθουσιασμένη»

Μέσα στον δίσκο, εκτός από τον Γιαννόπουλο που είναι ένα μεγάλο όνομα στη μουσική σκηνή της Ελλάδας υπάρχουν και καταξιωμένοι στιχουργοί ( ο Νίκος Ορφανίδης, η Πωλίνα Κωνσταντινίδου, ο Γιάννης Ξηρομερίτης,) που έγραψαν τραγούδια και σε μεγάλα ονόματα.  Έχουμε την τιμή να έχουμε και Κύπριους συνθέτες (την Ελένη Σωφρονίου και τον Χάρη Προκοπίου ο οποίος είναι και πλατινένιος). 
Στην Αθήνα πήγαμε δύο φορές.  Την 1η φορά πήγαμε για ηχογράφηση και την 2η φορά να μιλήσουμε με κάποιες εταιρίες.  Τελικά, καταλήξαμε στη Next Records.  Κάνω πολλά όνειρα.  Ένιωθα και νιώθω ενθουσιασμένη.   Ο Νίκος Σταυρόπουλος, ο ηχολήπτης είπε ότι σπάσαμε ρεκόρ, αφού μέσα σε 3 μέρες ηχογραφήσαμε 16 τραγούδια.  Ο Νίκος είναι ένα πολύ καλό παιδί, μουσικάρα, πολύ καλός ηχολήπτης που με βοήθησε πάρα πολύ.  Μου έδωσε θάρρος και περάσαμε ωραία και σαν παρέα.  
Ο Γιαννόπουλος, ένας από τους συνθέτες του δίσκου, ένας πολύ απλός άνθρωπος ο οποίος με αντιμετώπισε όπως θα αντιμετώπιζε τον οποιοδήποτε καλλιτέχνη, μεγάλο ή μικρό.  Μια φορά μου είπε χαρακτηριστικά: «Να ξέρεις ότι όσο πιο ψηλά ανεβαίνεις σε αυτόν τον χώρο, τόσο πιο πολλούς απλούς ανθρώπους θα συναντήσεις.  Οι καβαλημένοι στο καλάμι είναι οι μετριότητες».  Πολύ μεγάλη κουβέντα. 

«Όταν πήρα το δίσκο πρώτη φορά στα χέρια μου ένιωσα μεγάλη συγκίνηση.  Δεν το πίστευα»

Όταν πήρα το δίσκο πρώτη φορά στα χέρια μου ένιωσα μεγάλη συγκίνηση.  Δεν το πίστευα.  Το έβλεπα συνέχεια και έλεγα «Είμαι εγώ; Έκανα αυτό το πράγμα;».  Δεν το συνειδητοποιείς.  Μακάρι να πάει καλά γιατί αντιμετωπίζω πολλές δυσκολίες.

«Στην Κύπρο, στον τόπο μου, αντιμετωπίζω μια αδιαφορία»

Στην Κύπρο δεν βοηθούν και δεν δίνουν σημασία στους καινούριους καλλιτέχνες.  Στην Κύπρο, στον τόπο μου αντιμετωπίζω μια αδιαφορία.   Εδώ ταιριάζει το: «Άγιος στον τόπο του ποτέ του δεν δοξάζεται».  Μόνο τρεις ραδιοφωνικοί παραγωγοί εξ όσων γνωρίζω σίγουρα γιατί επικοινωνήσαν οι ίδιοι μαζί μου και μου είπαν ότι θα παίζουν κάποια από τα τραγούδια μου.  Ο Ντένης Ππέρη (3ο πρόγραμμα του ΡΙΚ), ο Γιάννος Γιαννακού  (πρόγραμμα στο ASTRA) και ο Φάνης Κρίγκος (κανάλι 6 Λεμεσού).  Τους ευχαριστώ πάρα πολύ.  
 Η Κύπρος έχει ταλεντάρες και δυστυχώς δεν τους δίνουν την ευκαιρία να εκφραστούν. Θα πρέπει να βγουν στο εξωτερικό και όταν ακουστεί το όνομα τους να έρθουν Κύπρο και θα τους εκτιμήσουν.  Δηλαδή, πρέπει να φύγω από την Κύπρο, να κάνω καριέρα στην Ελλάδα για να έρθω εδώ να με αναγνωρίσεις;  Όταν δεν με στηρίζεις στα πρώτα μου βήματα και πρέπει να πάω να με στηρίξει ο ξένος, τί να το κάνω;  Ξεκινάς να κάνεις κάτι και περιμένεις από κάποιους ανθρώπους να σε βοηθήσουν και δεν σε βοηθούν και σε βοηθούν άνθρωποι που δεν το περιμένεις. 
Με βάση τις συνθήκες που επικρατούν τώρα στην Κύπρο, καλύτερα ένας νεαρός τραγουδιστής (εάν μπορεί) να πάει στην Ελλάδα, να ακουστεί και μετά να έρθει στην Κύπρο.  Δυστυχώς έτσι είναι.  Δεν δίνουμε ευκαιρίες σε Κύπριους τραγουδιστές.

«Στην Ελλάδα υπάρχουν ραδιοφωνικοί σταθμοί που παίζουν τα τραγούδια μου με μεγάλη ευχαρίστηση» 

Στην Ελλάδα υπάρχουν ραδιοφωνικοί σταθμοί που παίζουν τα τραγούδια μου με μεγάλη ευχαρίστηση.   Αυτοί οι δύο σταθμοί που ήδη τα παίζουν είναι το Top Fm Δωδεκανήσου και το City International.  Ευχαριστώ πολύ τον Νικήτα Κοσκούση του Top Fm και τον Δημήτρη Θεοδωρίδη του City International, οι οποίοι με μεγάλη ευχαρίστηση παίζουν τα τραγούδια μου αφιλοκερδώς.   Δεν ζήτησαν τίποτα και από την 1η Σεπτεμβρίου η εταιρία θα το βάλει και σε άλλους ραδιοφωνικούς σταθμούς στην Ελλάδα.



«Ο στόχος μου είναι να ξεκινήσει ο κόσμος να μας ακούει»

Τα επόμενα μου σχέδια είναι να βρω κάπου να παίζω μαζί με τον Φώτο Χατζηγεωργίου για να ξεκινήσει ο κόσμος να μας ακούει.  Αν βρω, ωστόσο, κάτι στην Αθήνα θα είναι ό,τι καλύτερο για μένα.

 «Η δισκοπαρουσίαση μου θα πραγματοποιηθεί στα μέσα Σεπτεμβρίου»

Η δισκοπαρουσίαση μου θα πραγματοποιηθεί στα μέσα Σεπτεμβρίου στη Λευκωσία.  Έχει πολλά χρόνια να γίνει δισκοπαρουσίαση στην Κύπρο και έτσι πιστεύω ότι η πρωτοβουλία μας θα εκτιμηθεί και θα πείσουμε με κάποιο τρόπο τους μουσικούς παραγωγούς να μας παίζουν και στην Κύπρο. 




«Ο κόσμος κουράστηκε»

Δυστυχώς, σήμερα, προσπαθούν να αφαιρέσουν το μπουζούκι από τα λαϊκά τραγούδια.  Ένα μουσικό όργανο που θυμίζει το λαϊκό τραγούδι.  Επίσης, τα περισσότερα τραγούδια που κυκλοφορούν σήμερα είναι χωρίς νόημα, στα οποία επαναλαμβάνεται μια λέξη.  Πιστεύω ότι ο κόσμος κουράστηκε να ακούει τραγούδια χωρίς νόημα και βάθος.   Θέλει άμεσο και απλό λόγο, να μιλά κατευθείαν στην ψυχή του κάθε ανθρώπου, όπως ήταν τα παλιά τραγούδια που ‘βγαίναν μέσα από τη ζωή.  Κάτι πολύ σημαντικό που λείπει σήμερα.

«Ελπίζω να αρέσει στον κόσμο και ότι ο καθένας θα βρει το κάτι που θα τον αγγίξει»

Ο δίσκος είναι λαϊκός.  Έχει 16 λαϊκά τραγούδια.  Τα περισσότερα είναι ζεμπέκικα και έχει και 5 λαϊκές μπαλάντες.  Πιστεύω ότι ο καθένας μέσα στο δίσκο θα βρει έστω και ένα τραγούδι που θα τον αγγίξει γιατί θέλαμε με τον Φώτο Χατζηγεωργίου (μουσικός συνθέτης του δίσκου) να δώσουμε ένα παλιό στυλ.  Τραγούδια που να θυμίζουν τα παλιά, καλά λαϊκά τραγούδια.  Οι στίχοι είναι απλοί, ο λόγος είναι απλός, άμεσος και μιλά κατευθείαν στην ψυχή του ανθρώπου.  Πιστεύω ότι τα καταφέραμε και ότι είναι μια πολύ καλή δουλειά, όχι επειδή είναι δική μας.  Όποιος την ακούσει θα πει το ίδιο πράγμα.  Ελπίζω να αρέσει στον κόσμο και ότι ο καθένας θα βρει κάτι που θα τον αγγίξει. 

«Η συμβουλή μου προς τα νέα παιδιά»

Μια συμβουλή προς τα νέα παιδιά είναι να σπουδάσουν, να κάνουν εκείνο που θέλουν και να έχουν τη μουσική σαν χόμπι.  Εάν μπορούν και θέλουν να επενδύσουν στον τομέα της μουσικής, τότε να το κάνουν.  Ποτέ δεν είναι αργά.  Όταν κρατάς το όνειρο μέσα σου ζωντανό δεν είναι ποτέ αργά.  Τα όνειρα δεν τελειώνουν.  Επίσης, να θυμούνται πάντα πως ότι και να αντιμετωπίσουν στην όλη πορεία μέχρι να φτάσουν εκεί που θέλουν να μη τα βάζουν κάτω.  Να μην απογοητευτεύονται.  Να πουν «Το έκανα και αν πέτυχε, πέτυχε».  Να μην μένουν με την απορία τι θα συνέβαινε αν το έκαναν.  Να κάνουν ότι πραγματικά θέλουν και αν πετύχει καλώς, αν δεν πετύχει να πουν «Το δοκίμασα και αυτό και δεν πέτυχε».  Σημασία έχει να κάνουμε αυτά που ονειρευόμαστε.  Εσύ θα φύγεις κάποτε αλλά ο δίσκος σου θα είναι εκεί.  Θα μείνει στην αιωνιότητα.  Αφήνεις κάτι πίσω σου.  Είναι σαν να παντρεύεσαι και αφήνεις τα παιδιά σου πίσω σου.  Εγώ δεν παντρεύτηκα αλλά θα αφήσω τον δίσκο πίσω μου.

«Η μουσική είναι η ζωή ολόκληρη»

Για μένα η μουσική είναι η ζωή ολόκληρη.  Ο Θεός έφτιαξε τον κόσμο με μουσική αγγέλων και εγένετο φως.





ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΗΣ BIONIC ΚΑΝΤΕ ΑΠΛΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ 





ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΔΩ 

ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ SHOWTIME CY ΠΑΝΩ ΨΗΛΑ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΩΝΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ....