RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΨΩΝΙΟ, Ε SORRY ΚΥΠΡΙΟΣ INFLUENCER: ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΟ INSTAGRAM;


Κύπριοι έκαναν το Instagram «επάγγελμα» βγάζοντας χιλιάδες! Πόσο… πάει το story και πόσο το post.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις μέρες μας αποτελούν το Άλφα και το Ωμέγα για την προώθηση και διαφήμιση προϊόντων όλων των εταιρειών παγκοσμίως, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό τους καταναλωτές.

Πέραν από τους κλασικούς τρόπους διαφήμισης (τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο κτλ), o νέος τρόπος διαφήμισης που «παίζει» δυνατά είναι μέσω των influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τι είναι οι Influencers
Το Influence Marketing είναι μια μορφή marketing που εστιάζει σε συγκεκριμένους ανθρώπους-κλειδιά,(Επώνυμοι, παρουσιαστές, τραγουδιστές, ηθοποιοί, bloggers, μοντέλα) των οποίων οι απόψεις μπορούν να επηρεάσουν σε μεγάλο τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών.

Πώς δουλεύει…
Καθημερινά όσοι χρησιμοποιούν τα Social Media βλέπουν διαφόρων ειδών διαφημίσεις.

Μια από αυτές έρχεται μέσω του influence marketing όπου για παράδειγμα μια όμορφη κοπέλα -μέσω του προσωπικού της λογαριασμού- δοκιμάζει μια ποικιλία καλλυντικών, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα στο κοινό που την κάνει follow κάποιες τεχνικές βαψίματος.

Στο τέλος του βίντεο, η κοπέλα καλεί τους ακόλουθους της να αγοράσουν τα συγκεκριμένα καλλυντικά, προκειμένου να αποκτήσουν το ίδιο αισθητικό αποτέλεσμα με αυτό που μόλις παρακολούθησαν.


Από την Κιμ Καρντάσιαν στην Κύπρο…
Το συγκεκριμένο επάγγελμα πρωτοεμφανίστηκε στις ΗΠΑ με την Κιμ Καρντάσιαν να είναι η απόλυτη «Βασίλισσα των Social Media» καθώς αποτελεί μία από τις πιο επιτυχημένες επιχειρηματίες παγκοσμίως.

Άλλώστε δεν είναι τυχαία που πρόσφατα φιγούραρε στο εξώφυλλο του οικονομικού περιοδικού Forbes.


Μάλιστα, για πρώτη φορά στην πολυετή ιστορία των βραβείων που απονέμει κάθε χρόνο το Συμβούλιο Σχεδιαστών Μόδας των ΗΠΑ θεσπίστηκε ένα νέο βραβείο, που το έλαβε η Κιμ Καρντάσιαν: αυτό της παγκόσμιας influencer της μόδας, καθώς το CFDA αναγνώρισε το πόσο η βασίλισσα των social media επηρεάζει τις τάσεις της μόδας και αποτελεί πρότυπο για εκατομμύρια ανθρώπους ανά τον κόσμο.


Τι λέει Κύπριος Influencer - Πόσα παίρνει;
Το Economy Times επικοινώνησε με επώνυμο κύπριο influencer ο οποίος μίλησε για τον τρόπο που γίνονται οι συμφωνίες και πως καθορίζονται οι τιμές στις χρεώσεις.
Σύμφωνα με τα όσα μας ανέφερε, ο ίδιος έχει τιμοκατάλογο με τρία πακέτα τον οποίο στέλνει στην εταιρεία που τον προσεγγίζει προκειμένου να υπάρξει η ανάλογη διαπραγμάτευση για τη συμφωνία.

Ο τιμοκατάλογος αποτελείται με τιμές ανά ανάρτηση, Instagram story, χρονική περίοδο διαφήμισης.
Όσο αφορά τις τιμές, αυτές καθορίζονται με το εύρος του κοινού που ακολουθούν τον κάθε Influencer το οποίο αποτελεί τη βασικότερη παράμετρο για τον καθορισμό της τιμής σε όλα τα «πακέτα».

Πολύ σημαντικό επίσης για τον καθορισμό της τιμής, ο Influencer θα πρέπει να στείλει κάποια στατιστικά του λογαριασμού του στο Instagram στον ενδιαφερόμενο για αποδείξει το εύρος του κοινού που τον ακολουθεί και κυρίως που τον παρακολουθεί καθημερινά.

Ο μέσος όρος των τιμών ενός μέσου influencer για μια διαφήμιση στο Instagram αποτελείται από:

Μία ανάρτηση στο Instagram €150 – €400
Story στο Instagram (το οποίο διαρκεί 24 ώρες) €100 – €250
Χρονιαίο πακέτο €10.000 – €12,000 ανάλογα με τη συμφωνία (€1,000 μηνιαία)


Μηνιάτικο μόνο από το… Instagram!

Το εισόδημα μέσα από τις διαφημίσεις στα Social Media δεν μπορεί να είναι σταθερό καθώς η διαφημίσεις στις πλείστες περιπτώσεις δεν είναι σταθερές και καθορίζονται ανάλογα με τις συμφωνίες.

Επιπρόσθετα, υπάρχουν και εταιρείες οι οποίες μπορεί να έρχονται σε συμφωνία με τον Influencer σπονσάροντας τον προϊόντα αντί για χρήματα.

Ο μέσος όρος που μπορεί να «βγάλει» ένας μέσος Influencer από το Instagram μηνιαία είναι από €500 – €2,000 και σε κάποιες περιπτώσεις πολύ περισσότερα.

Το influence marketing αποτελεί μια από τις πιο χρονοβόρες διαδικασίες που μπορείς να ξεκινήσει κάποιος, ωστόσο η αξία που προσδίδει σε ένα προϊόν μπορεί να είναι ανεκτίμητη. Ρεπορτάζ Γιάννης Σάββα, economy.cyprustimes

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΔΩ
ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ IN ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 
 
https://www.facebook.com/fantasticeshopcom/