RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

Η ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΘΕΟΦΙΛΟΥ

Η Χριστιάνα Αριστοτέλους βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή
του Τάσου Τρύφωνος «Τετ Α Τετ» και έδωσε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης.Η παρουσιάστρια, παραχώρησε μια πραγματικά αποκαλυπτική συνέντευξη αναφερόμενη στα παιδικά και μαθητικά της χρόνια, στην γνωριμία της με τον Γιώργο Εφραίμ, στην επεισοδιακή πρόταση γάμου. Μίλησε επίσης για τις δύσκολες στιγμές της ζωής της, όπως την περίοδο της αποβολής, αλλά και για την περίοδο που έχασε ένα πολύ αγαπημένο της φίλο, όταν έγινε η έκρηξη στο Μαρί.
Η ίδια περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες πώς έμαθε για το χαμό του φίλου της Παναγιώτη, ο οποίος ήταν πυροσβέστης, το παράπονο που είχε από τον ίδιο, αλλά και την μεταφυσική εμπειρία που βίωσε.
«Με είχε πάρει το προηγούμενο βράδυ τηλέφωνο, αλλά μιλούσα για ένα διαγωνισμό της εκπομπής, μέχρι τις 11 το βράδυ. Λέω να μην τον πάρω πίσω τόσο αργά τον παίρνω αύριο. Το αύριο βέβαια ξημέρωσε όπως ξημέρωσε, δεν καταφέραμε να μιλήσουμε ξανά στο τηλέφωνο.
Ψάχναμε τον Παναγιώτη αλλά ήμουν αισιόδοξη ότι ζούσε… Αργότερα μάθαμε ότι ήταν μέσα και δεν μπορούσα να το συνειδητοποιήσω, να το πιστέψω, να χωνέψω το γιατί να μην τον πάρω τηλέφωνο πίσω το προηγούμενο βράδυ ακόμη κι αν τον ξυπνούσα.
Μετά από λίγο καιρό έζησα κάτι εξωπραγματικό. Ενώ ήμουν στο σπίτι και έκανε τις δουλειές πήρα τη φωτογραφία του και του μιλούσα, του μιλούσα δυνατά και ήμουν θυμωμένη μαζί του γιατί δεν ήρθε ούτε μια φορά στον ύπνο μου να τον δω, να δω ότι είναι καλά κλπ. Και λέω «Δώσε μου ένα σημάδι, κάτι ότι με ακούεις, ότι δεν με γράφεις τελοσπάντων». Σκέψου τωρά σε τι παράκρουση ήμουνα…
Και όπως ήταν δυνατό το ραδιόφωνο, χαμήλωνε η ένταση και έβλεπα το. Μπορεί κάποιος που με ακούει τώρα να λέει ότι είμαι πελλή, αλλά ξέρω ότι δεν είμαι. Ξέρω τι είδα και τι έζησα.
Άκουσα την ένταση η οποία χαμήλωνε και γύρισα να δω το ραδιόφωνο, και έβλεπα ότι χαμηλώνει η ένταση. Και μετά γυρνάω και λέω «Εντάξει δεν θέλω να σε αμφισβητήσω, αλλά ξανακάμε μου το ακόμα μια φορά να ξέρω ότι δεν επαλάβωσα ξαφνικά.» Και ξαναξεκινά το ραδιόφωνο να χαμηλώνει.24news 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΔΩ 
 ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ IN ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ