Είναι τακτικό φαινόμενο να διαβάζουμε αναρτήσεις στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που αποτελούν ξέσπασμα
δυσαρεστημένων πελατών που αφηγούνται εμπειρίες τους σε καφετέριες, εστιατόρια, ταβέρνες.
Κάποιες φορές στα πλαίσια της λογικής, άλλοτε περιστατικά τραβηγμένα από τα μαλλιά. Βλέποντας, πιθανών, ανάλογες δημοσιεύσεις, επαγγελματίας του χώρου της εστίασης, κατέθεσε την δική του οπτική γωνία, ώστε να μπορέσουν οι πελάτες των εστιατορίων να μπουν στην θέση του.
Φυσικά, ο πελάτης ο οποίος πληρώνει και ειδικά όταν καλοπληρώνει, δεν έχει καμιά διάθεση να μπει στη θέση του άλλου, αφού το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να εξυπηρετηθεί.
Λίγο-πολύ ένα δίκιο το έχουν όλοι. Σημασία έχει να σέβεται και ο ιδιοκτήτης τους πελάτες, όμως και οι πελάτες τον σερβιτόρο και το προσωπικό που προσπαθεί να "σβήσει" τις "πυρκαγιές" σε ένα πρόβλημα που δημιουργείται.
Δείτε, λοιπόν, τον οδηγό επιβίωσης σε μια έξοδο για φαγητό:
Όταν παραγγείλετε φαγητό από ένα εστιατοριο και υπάρχει καθυστέρηση, να σκεφτείτε ότι υπάρχουν πολλοί λόγοι που συμβαίνει αυτό:
Α. Τεχνικό πρόβλημα π.χ. να σταματήσει να λειτουργεί το σύστημα παραγγελιών
Β. Λίγο προσωπικό / Ασθένειες
Γ. Σύγχυση παραγγελιών μεταξύ της ομάδας
Δ. Έλλειψη κάποιου τροφίμου
Ε. Μη σωστή οργάνωση
Ζ. Άλλα ζητήματα
Θα ήταν αδιανόητο κάποιος μαγαζάτορας να θέλει να καθυστερεί το φαγητό που σερβίρει.
Συνήθως σε ώρες αιχμής, όπως Κυριακή μεσημέρι ή Σάββατο βράδυ, οι καθυστερήσεις μπορει να είναι πιο μεγάλες.
Αν το τραπέζι δίπλα σας παράγγειλε μετά από εσάς, όμως το φαγητό τους ήρθε πριν από το δικό σας, είναι γιατί η ομάδα της κουζίνας πάντα προσπαθεί να στείλει ό,τι μπορεί.
Υπάρχει περίπτωση που το ένα φαγητό προετοιμάζεται πιο γρήγορα από τα άλλα! Επίσης, σε περιπτώσεις κρεάτων ο χρόνος ψησίματος είναι πολύ πιο μεγάλος.
Ο καλύτερος τρόπος για αντιμετώπιση του προβλήματος είναι να ζητήσετε ευγενικά τον διευθυντή ή τον ιδιοκτήτη και να του εξηγήσετε ήρεμα το θέμα. (Σε αυτές τις περιπτώσεις ο τελευταίος που μπορεί να ευθύνεται είναι ο σερβιτόρος.
Αν του συμπεριφερθείτε σωστά, μάλλον θα βοηθήσει την κατάσταση).
Αν ο χώρος εστίασης δεν έχει σωστό σύστημα επίλυσης προβλημάτων, έχεις δυο επιλογές:
Α. Να καταλάβεις και να κατανοήσεις το πρόβλημα και να δεχτείς την καθυστέρηση. Σε αυτό το σημείο είναι σωστό εκ μέρους της επιχείρησης να σας προσφέρει κάποιο γλυκό η ακόμη και μια συμβολική έκπτωση στο λογαριασμό.
Β. Αν δεν είστε ικανοποιημένοι, απλά να μην ξαναπάτε στο συγκεκριμένο μαγαζί.
Οι χώροι εστιάσης είναι μια πολύπλοκη, δύσκολη και απαιτητική εργασία. Χρειαζόμαστε και την βοήθεια σας κάποτε!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΔΩ
ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ IN ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ