RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

ΝΙΚΟΛΑΣ ΧΡΙΣΤΟΥ - Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ - ΜΕΓΑΛΟΥ "ΓΙΓΑΝΤΑ" ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΤΟ SHOWTIME CY

Σε λίγο καιρό κλείνει τα 17 του χρόνια και από τα δεκα του ξεκίνησε να ασχολείται με το Muay Thai. 



O Νικόλας Χρίστου, μόνο τυχαία δεν είναι στο χώρο του αθλητισμού αφού για ανήλικος αθλητής έχει μέχρι στιγμής 30 μετάλλια μαζί με ένα παγκόσμιο τίτλο αλλά και χορηγούς που θέλουν να επενδύουν τόσο σε εκείνον όσο και στον δάσκαλό του Σόλωνα Χαραλάμπους.


Η μικρός - μεγάλος ΓΙΓΑΝΤΑΣ ανοίγει την καρδιά του στο ShowTime Cy και μιλάει για το Muay Thai, τον δάσκαλό του, τις δύσκολες στιγμές που πέρασε αλλά και το πόσο σημαντικό είναι για τον ίδιο  το συγκεκριμένο άθλημα
 
Νικόλα πότε ξεκίνησες Muay Thai...

Το Mauy thai το έχω ξεκινήσει από 10 ετών.


Τι θα πει για σένα το άθλημα αυτό και πόση σημασία έχει ο δάσκαλος σου να σε ξεχωρίσει ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλα...

Το Muay thai για μένα είναι ένα κομμάτι του εαυτό μου και τις προσωπικότητας μου. Γι'αυτό παρόλο που είναι πολύ κουραστικό άθλημα για κάποιο περίεργο λόγο με ξεκουράζει. Πρόκειται για μια από τις πιο ολοκληρωμένες τέχνες με βαθιά ιστορία κάτι το οποίο με τράβηξε αμέσως θέλοντας να την μελετήσω σε βάθος. Σίγουρα ένας μεγάλος παράγοντας που με ώθησε και με βοήθησέ να συνεχίσω την τέχνη του muay thai είναι ο δάσκαλος μου, o οποίος με την αγάπη του και την ανεκτικότητα του προς εμένα με έκανε να το αγαπήσω ακόμα περισσότερο και γι'αυτό τον ευχαριστώ.


Τι είναι για σένα ο δάσκαλός σου Σόλωνας Χαραλάμπους και πόσο αύστηρός - με την καλή έννοια - πρέπει να είναι για να φτάσεις εσύ εκεί που βρίσκεσαι...

Σίγουρα το να είσαι δάσκαλος, ειδικά στο Muay Thai, δεν είναι εύκολο πράγμα αλλά ο δάσκαλος μου Σόλωνας Χαραλάμπους κατάφερε μεσα από την πειθαρχία, το σεβασμό και την αγάπη προς εμένα, αποτέλεσε πρότυπο του δασκάλου και γιατί όχι δευτερου μου πατέρα.



Eίσαι 16 ετών, πόσα μετάλλια έχεις μέχρι στιγμής στην κατοχή σου...


Στην κατοχή μου έχω 30 μετάλλια από τα οποία
3 είναι ζώνες τίτλου
4 Παγκυπρια
1 Παγκόσμιο
2 Πανευρωπαϊκά.


Το επόμενο δυνατό σου βήμα ποιο θα είναι.... 


Προσπαθώ να μην βλέπω μακριά και να κρατάω τα πόδια μου στη γη. Ειμαι συγκεντρωμένος στον επόμενο μου αγώνα. Φυσικά και θέλω να πάω όσο πιο ψηλά γίνεται.

Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι ένα ανήλικο παιδί να αφωσιώνεται στον αθλητισμό και να αφήνει πίσω του την εφηβική ζωή για τον πρωταθλητισμό; 



Ειναι δύσκολο γιατί είσαι μακριά από τους φίλους σου και τους δικους σου. Σίγουρα υπήρξαν παρα πολύ σημαντικές στιγμές στην καριέρα μου αλλά υπήρξαν και δύσκολες στιγμές γιατί όπως πάντα έλεγα τίποτα δεν σου χαρίζεται και τίποτα δεν είναι εύκολο είναι θυσίες που ένας αθλητής πρέπει να τις κάνει εάν θέλει να πετύχει. Ειναι εξαντλητικά πολλές οι ώρες της προπόνησης, όμως δεν το μετανιώνω.


Πόσες ώρες προπονηση κάνεις την μέρα....


Τρεις με τέσσερις ώρες την ημέρα.

Κάποια στιγμή σε έναν δυνατό σου αγώνα που βρισκόμουν εκεί ως παρουσιαστής του show μετά τη μεγάλη σου νίκη έβαλες τα κλάματα γιατί είχες αφιερώσει το μετάλλιο αυτό στον παππού σου που είχε φύγει από τη ζωή. Πόσο εύκολο ή δύσκολο ήταν για σένα όλο αυτό και τι σκεφτόσουν την στιγμή που βρισκόσουν στο ρινγκ....

Ενας αθλητής δεν σκέφτεται τίποτα πριν να αγωνιστεί παρά μόνο τωνh αγώνα και να ακούει τον δάσκαλο του αλλα για εμένα ήταν δύσκολο εκείνη την ώρα γατί ένιωθα κάποιο κενό μέσα μου κάτι να μου λείπει και αυτό το κενό ήταν ο αγαπημένος μου παππούς που ήταν η πρώτη φορά που δεν ήταν εκεί να με δει.

 
Ο παππούς μου ήταν εκεί σε κάθε μου αγώνα και με περίμενε έξω από τα αποδυτήρια για να μου πεί καλές επιτυχίες και θα είμαι δίπλα σου. Με την στήριξη του δασκάλου μου εκείνη την στιγμή με έκανε να μην σκέφτομαι τίποτα παρά μόνο μαζί να πετύχουμε τον στόχο μας.


Σε ευχαριστουμε Νικόλα...


Εγώ ευχαριστώ το ShowTime Cy που πάντα στηρίζει τους νέους και το κάθε άθλημα ξεχωριστά με τόση αγάπη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΔΩ 
 ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ IN ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ