RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΓΝΩΣΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑΣ


Μια ανάρτηση σχετικά με το θέμα του θηλασμού σε δημόσιο χώρο, ανέβασε η γνωστή παρουσιάστρια και ηθοποιός Μέλανη Στέλιου.

Όπως αναφέρει σε έντονο ύφος, επικρίθηκε κατά καιρούς για την επιλογή της να θηλάζει το παιδί της σε δημόσιους χώρους και προτρέπει όλες τις μητέρες να ανεβάσουν φωτογραφίες τους την ώρα που θηλάζουν για να περάσουν το ηχηρό μήνυμα πως είναι κάτι εντελώς φυσιολογικό και όχι κάτι για το οποίο πρέπει να ντρέπονται.
Διαβάστε την ανάρτηση της.
Και ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι κάτι δεν πάει καλά σε αυτό τον κόσμο.... πριν από δύο βδομάδες περίπου ανέβασα μια φωτογραφία στο instagram που θήλαζα τον γιο μου στο αεροδρόμιο πριν την αναχώρηση μας και μέχρι και σήμερα λαμβάνω μηνύματα για το συγκεκριμένο θέμα. Πραγματικά δεν περίμενα να ακούσω όσα ακούσα. Και εξηγούμαι. Όταν πριν από λίγο καιρό χρειάστηκε να παρευρεθώ σε μια εκδήλωση/διάλεξη και μάλιστα με θεμα το παιδί είχα ένα δίλημμα γιατί δεν είχα που να αφήσω το μωρό. Να μην πάω και να χάσω την διάλεξη ή να πάω με το μωρό. 
Σε μια άλλη χώρα το να παίρνεις το μωρό σου σε μια διάλεξη θα ήταν το φυσιολογικό.... πήγαμε λοιπόν και όπως ήταν φυσικό σε κάποια φάση το μωρό πείνασε, οπόταν και εγώ άρχισα να τον θηλάζω. Και ακούω πίσω μου δύο ΚΥΡΙΕΣ (όχι πολύ μεγαλύτερες από εμένα) οι οποίες προφανώς δεν κατάλαβαν ότι μιλώ ελληνικά (ξανθά μαλλιά με ξανθό μωρό ξένη θα είναι) να λένε "καλά εν αντρέπετε να θηλάζει το μωρό μες τον κόσμο. Ταλαιπωρεί το μωρό εν εμπορούσε να το αφήσει σπίτι με την κοπέλα να το προσέχει; Ξένες μάνα μου. Και αν δεν είχε κάποια να το προσέχει ας μεν έρκετουν".... αυτά από γυναίκες οι οποίες προφανώς θεωρούν ότι όλες έχουν μια "κοπέλα" να τους προσέχει το παιδί και ότι το να προσέχει κάποιος άλλος το μωρό σου είναι πιο φυσιολογικό από το να το παίρνεις μαζί σου!!!!!! Εκείνη την στιγμή απλά θεώρησα ότι έπεσα πάνω σε δύο εξαιρέσεις... λέω δεν είναι δυνατό αυτές οι απόψεις να κυκλοφορούν ευρέως... και όμως μετά την ανάρτηση μου έλαβα μηνύματα από κοπέλες που έχουν αντιμετωπίσει πολύ χειρότερα (εώς και βρισιές και εκδιωγμό από τον χώρο). Πολλές μου έλεγαν μπράβο που τόλμησα να θηλάσω χωρίς να σκεπαστώ σαν να είναι ντροπή αυτό που κάνω ή κάτι ανώμαλο. 
Ζούμε σε μια χώρα όπου φυσιολογικό είναι να μπουκώνεις το μωρό σου με μια πλαστική θηλή και όχι την δική σου για να μην ενοχλήσεις τον "κόσμο". Σε αυτές τις μαμμάδες που μου έστειλαν αυτά τα μηνύματα ένα έχω να σας πω... ότι η λύση είσαστε εσείς. Μην ανεχτείτε ποτέ ξανά να αισθανθείτε ότι δεν μπορείτε να κάνετε το πιο φυσιολογικό πράγμα στο κόσμο - να προσφέρετε τροφή στο μωρό σας. Και τολμήστε. Ξεκινώ εγώ πρώτη αναρτώντας φωτογραφίες που θηλάζω τον γιο μου. Από την πρώτη ώρα που τον κράτησα στα χέρια. Κάντε το και εσείς #breastfeeding#breastfeedinginpublicisnatural 24news
ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ IN ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ