RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ NUTELLA ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΠΟΥ ΞΕΣΠΑΣΕ

Μετά το σάλο που ξέσπασε με τη χρήση φοινικέλαιου στη Nutella, η εταιρεία παραγωγής της επανήλθε κι έδωσε απάντηση στις φήμες.

Σύμφωνα με έκθεση της Ευρωπαϊκής Αρχής για την Ασφάλεια των τροφίμων, το φοινικέλαιο που χρησιμοποιείται στην παρασκευή της Nutella προκαλεί όγκους και είναι επικίνδυνο για τη δημόσια υγεία, μιας και είναι περισσότερο καρκινογόνο από οποιοδήποτε άλλο λάδι, όταν χρησιμοποιηθεί σε θερμοκρασίες άνω των 200 βαθμών Κελσίου.
Η εταιρεία Ferrero απάντησε επίσημα ότι η Nutella δεν είναι καρκινογόνο προϊόν και, μάλιστα, ότι η Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων (EFSA) δεν αναφέρθηκε ποτέ στη Nutella συγκεκριμένα. Τόνισε, μάλιστα, ότι η Nutella δεν αποσύρθηκε ποτέ από ράφια καταστημάτων σε καμία χώρα, ενώ η ιταλική αλυσίδα Coop απέσυρε τα δικά της private label προϊόντα που περιείχαν φοινικέλαιο
Παρακάτω ακολουθεί η επίσημη απάντηση της Ferrero:
Η υγεία και η ασφάλεια των καταναλωτών αποτελεί πρώτη και απόλυτη προτεραιότητα για τη Ferrero, η οποία επιβεβαιώνει ότι όλα τα προϊόντα Ferrero είναι ασφαλή.
Η Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων (EFSA), η οποία έχει αναλύσει την ύπαρξη βλαβερών προσμείξεων σε ένα μεγάλο αριθμό προϊόντων και ελαίων, δηλώνει ότι η παρουσία τέτοιων προσμείξεων εξαρτάται από τα είδη των ελαίων και των λιπαρών που χρησιμοποιούνται, καθώς επίσης και από το είδος της επεξεργασίας στην οποία υποβάλλονται.
Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο, η Ferrero επιλέγει προσεκτικά πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας και ακολουθεί συγκεκριμένες διαδικασίες βιομηχανικής παραγωγής, οι οποίες περιορίζουν την παρουσία  προσμείξεων σε ελάχιστα επίπεδα, συμμορφούμενη πλήρως με τις σχετικές παραμέτρους που έχει ορίσει η EFSA. Επιπλέον η εταιρεία, μέσω των ομάδων Ποιοτικού Ελέγχου, παρακολουθεί όλους αυτούς τους παράγοντες διαρκώς και εγγυάται την ασφάλεια των προϊόντων Ferrero στους καταναλωτές.
Πρόσφατα, η Ferrero παρουσίασε στην Ιταλία μία καμπάνια για τον εορτασμό των 70 χρόνων λειτουργίας της εταιρείας, τονίζοντας το πάθος της για ποιότητα το οποίο την οδηγεί στο να επιλέγει και να συνδυάζει τις καλύτερα συστατικά, όπως το φοινικέλαιο, το κακάο και τα φουντούκια.star ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ IN ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ