RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Η ΚΥΠΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΑΚΗ ΡΟΥΒΑ ΝΑ ΔΑΚΡΥΣΕΙ...

Είναι εδώ και 20 χρόνια από τις πιο πιστές Κύπριες Ρουβίτσες.... Η Μαριάννα παρά τις δύσκολες στιγμές που βίωσε στη ζωή της, σήμερα ένιωσε την ανάγκη να ευχηθεί χρόνια πολλά για τα γενέθλια του Φύλακα Άγγελού της. Του Σάκη Ρουβά....

Τα λόγια της στο Facebook το μόνο σίγουρο θα συγκινήσουν τον αγαπημένο μας καλλιτέχνη που σαν σήμερα γεννήθηκε όπως άλλωστε συγκίνησε και όλους τους social φίλους της.  
Η ίδια έγραψε χαρακτηριστικά: "Ο άνθρωπος που εδώ και 20 χρόνια τον νιώθω πιο δικό μου άνθρωπο από πολλούς άλλους, ο καλλιτέχνης που στα δύσκολα της ζωής μου τον είχα δίπλα μου, ο Σάκης που όπου κι αν βρεθεί μόλις με δει θα με πάρει αγκαλιά κάνοντας με να νιώσω τόσο όμορφα... Σάκη είσαι το φως μου, ο οδηγός της σκέψης μου και ο άνθρωπος που μου απαλύνει τον πόνο κοιτάζοντάς σε. Να σε χαιρόμαστε όλοι και ειδικά η οικογένειά και τα παιδάκια σου. Σ αγαπάω. Η ρουβίτσα Μαριάννα σου." ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ IN ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ