Ηλεκτρονικό μήνυμα-απάτη κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, θέτοντας σε κίνδυνο τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.
Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών σε ανακοίνωση καλεί το κοινό εάν έχει λάβει το πιο κάτω email να μην ανταποκριθεί, σημειώνοντας ότι πρόκειται για απάτη.
Το ηλεκτρονικό μήνυμα προέρχεται από την ηλεκτρονική διεύθυνση Bank of Cyprus noreply@qemailserver.com και φέρει τον τίτλο Account Verification.
«Σε επικοινωνία που είχαμε με την Τράπεζα για διευκρινήσεις επί του συγκεκριμένου, μας ανέφεραν ότι η Τράπεζα δεν κοινοποιεί ποτέ ηλεκτρονικά μηνύματα στα οποία ζητά επιβεβαίωση στοιχείων από τους πελάτες της», αναφέρει ο Σύνδεσμος.
«Από το εν λόγω μήνυμα ελλοχεύει ο κίνδυνος υποκλοπής των προσωπικών και άλλων δεδομένων σας», σημειώνει24news ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ
Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών σε ανακοίνωση καλεί το κοινό εάν έχει λάβει το πιο κάτω email να μην ανταποκριθεί, σημειώνοντας ότι πρόκειται για απάτη.
Το ηλεκτρονικό μήνυμα προέρχεται από την ηλεκτρονική διεύθυνση Bank of Cyprus noreply@qemailserver.com και φέρει τον τίτλο Account Verification.
«Σε επικοινωνία που είχαμε με την Τράπεζα για διευκρινήσεις επί του συγκεκριμένου, μας ανέφεραν ότι η Τράπεζα δεν κοινοποιεί ποτέ ηλεκτρονικά μηνύματα στα οποία ζητά επιβεβαίωση στοιχείων από τους πελάτες της», αναφέρει ο Σύνδεσμος.
«Από το εν λόγω μήνυμα ελλοχεύει ο κίνδυνος υποκλοπής των προσωπικών και άλλων δεδομένων σας», σημειώνει24news ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ