
Το διαφημιστικό που προβλήθηκε για πρώτη φορά στις 26 Σεπτεμβρίου, έχει τίτλο «Free to Be» και τονίζει το δικαίωμα επιλογής κάθε ανθρώπου.
Κρεατοφάγος ή χορτοφάγος, κυνηγός ή φιλόζωος, υποστηρικτής των αμερικάνικων στρατευμάτων ή ειρηνιστής, Δημοκρατικός ή Ρεπουμπλικάνος, δεν έχει σημασία, γιατί όπως αναφέρει το τηλεοπτικό μήνυμα στο τέλος «Όσα μας ενώνουν είναι πιο ισχυρά από όσα μας χωρίζουν».newsautoΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ IN ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ