Μία νέα διαφημιστική καμπάνια με αντικείμενο την παθητική ασφάλεια που προσφέρει κάθε καινούργιο αυτοκίνητό της, λάνσαρε η Subaru Αμερικής. Τα τηλεοπτικά σποτ θα προβάλλονται όλο το Σεπτέμβρη και έχουν τίτλο «Take the Subaru» και «I’m Sorry».
Το πρώτο δείχνει μικρά παιδιά αλλά και εφήβους να επιχειρούν να κάνουν κάτι επικίνδυΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ
Το πρώτο δείχνει μικρά παιδιά αλλά και εφήβους να επιχειρούν να κάνουν κάτι επικίνδυΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ