RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ "ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΠΑΣ ΚΑΛΑ ? ΡΙΣΚΑΡΕΣ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ?"

Μια νέα καταγγελία για τα... νοσοκομεία μας μόλις έφθασε στο ShowTime-cy. Από τους 40c πυρετό και τους φοβερούς πόνος στην αλλεργία και στην αυπνία....

Η επιστολή του Σάββα Χαραλάμπους . από Λευκωσία στο ShowTime-cy αναφέρει:

Δηλαδή για να καταλάβω.. εμείς πάμε νοσοκομείο για να μας κάνουν καλά ή να μας στείλουν στον άλλο κόσμο? Γιατί από προσωπική εμπειρία με έχουν κάνει... κουρέλι! Πήγα στο Αρεταιειο για το λόγο είχα 40 πυρετό και πυώδες αμυγδαλίτιδα και φοβερούς πόνους στα αφτιά.

Ο γιατρός μου έβαλε ένα παυσίπονο και μου έδωσαν αντιβίωση να πιάσω από το φαρμακείο για να ξεκινήσω  τη θεραπεία. Πάω λοιπόν και εγώ στο φαρμακείο να πάρω τα φάρμακα που μου έθεσε ο γιατρός και τα άρχισα από το ίδιο βράδυ εκεί που περίμενα να δω κάποια διαφορά, τίποτα.
Δεν κοιμήθηκα καθόλου το βράδυ  από τους  πόνους αλλά είπα πως μπορεί να χρειάζεται τον χρόνο του και να κάνω υπομονή.
Μεσημέρι προς απόγευμα της επόμενης μέρας πρόσεξα κάποια σημάδια στο σώμα μου που δεν ήταν καθόλου φυσιολογικά και πήγα αμέσως στο Γενικό Νοσοκομείο μαζί με την αντιβίωση που έχουν δώσει από το Αρεταιειο να δουν και αυτοί τι πήρα να μου πουν ίσως τί μπορεί να πήγε λάθος.
Πάω λοιπόν στο νοσοκομείο και μου είπαν πως έχω πάθει αλλεργία από την αντιβίωση που έχουν δώσει και πως πρέπει να μου δώσουν  άλλη αντιβίωση και να μου γίνει μια θεραπεία για τώρα προκειμένου να πάω σπίτι. 

Τους  λέω και εγώ, κανένα  πρόβλημα, φτάνει να γίνω καλά.
Και αρχίσαμε με μάσκα, όρους και ενέσεις! Τελειώνω την θεραπεία και πάω στο γιατρό  και του  λέω.. "ελπίζω η αντιβίωση  που θα μου δώσατε να μην είναι η ίδια, η παρόμοια με την προηγούμενη και να γίνω χειρότερα.
Και μου λέει, "όχι θα σου  δώσουμε κάτι άλλο και θα γίνεις καλά". Μου έδωσαν τα δύο φάρμακα από εκεί που τα είχαν και τα άλλα τα αγόρασα από το φαρμακείο..
Λαμβάνω, λοιπόν τα φάρμακα  που μου έδωσαν και αμέσως πάω στο φαρμακείο να πάρω τα υπόλοιπα.
Πάω σπίτι και αρχίζω ξανά τη θεραπεία.. άντεξα ακόμα ένα βράδυ κάνοντας την κανονικά. 
Κοιτάζω το σώμα και δεν έβλεπα καμία διαφορά,  αντίθετως έγινα χειρότερα και είπα μέσα μου ότι είναι μέχρι να φύγει η πρώτη θεραπεία και ίσως αύριο θα είμαι καλά.
Την δεύτερη μέρα όταν είχα δει το σώμα μου είχα γεμίσει παντού σημάδια και επίσης πολύ πιο μεγάλα από τα προηγούμενα. Να τονίσω πως δεν έχω κάποια αλεργία τουλάχιστον μέχρι στιγμής.
Οπότε πήγα αμέσως στο νοσοκομείο και τους λέω όλη την ιστορία και τους έδωσα τις θεραπείες  που μου είχαν δώσει. 

Η απάντηση του γιατρού ήταν πως δεν έπρεπε να μου δώσουν αυτή την αντιβίωση από το νοσοκομείο γιατί είναι παρόμοια με την προηγούμενη και τι λέω "τι εννοείς???? Αφού τους είχα πει  πως δεν θέλω κάτι παρόμοιο".
Και η απάντηση  του γιατρού!  "Η συνάδελφος μάλλον  θα το ρίσκαρε για να σου έδωσε αυτή την αντιβίωση!" Και του λέω. "Τι λες ρε πας καλά; τι ρίσκαρε; την υγεία μου; τη ζωή μου, πάτε καλά εδώ μέσα;"
Δυστυχώς δεν ήταν εκεί η γυναίκα γιατρός που με είδε. 
Και αρχίσαμε ξανά καινούργια θεραπεία... Άλλους όρους, ενέσεις και μάσκες και άλλα φάρμακα  από το φαρμακείο. Επίσης, μου λέει νομίζω γιατρός  πως πρέπει να πάω και σε δερματολόγο να τα δει.
Δηλαδή, έλεος τι σκ@τ@ γίνεται στο νοσοκομείο;; Ποιος τους επιβλέπει; Έχουν ιδέα τι γίνεται; Παντού παίζουν με τα κινητά τηλέφωνα Στο αρεταιειο  παίζουν  με τα κινητά  και μετά σου λένε  έλα να πάμε μέσα  και όταν φεύγω να βλέπω  την γραμματεία  με τον γιατρό  να χορεύουν  στο γραφείο και να κάνουν πλάκα  με τους συναδέλφους Και στο γενικό  νοσοκομείο  να είναι σχεδόν  όλοι  με τα κινητά  και νακι όταν φωνάζει ένας συνάδελφος πως χρειάζεται επείγον κάτι, δεν τους καίγεται  καρφί.... Ας σοβαρευτούμε λίγο, δεν είμαστε πειραματόζωα του Υπουργείου Υγείας. 
  και να ήμαστε  όλοι  εκεί  να βλέπουμε  τι γίνεται  και να μην τους νοιάζει..ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ