Eδώ και μερικούς μήνες το Facebook έχει δώσει στους χρήστες του την δυνατότητα να εκφραστούν μέσω εικονιδίων, μετά από πολλά χρόνια όπου ήταν πάγιο αίτημα των χρηστών η δημιουργία κουμπιού "dislike".
Βεβαια, μπορεί ακόμα και σήμερα να μην υπάρχει ακριβώς το κουμπί "dislike", όμως υπάρχουν εικονίδια που εκφράζουν σοκ, λύπη, θυμο και αγάπη. Τώρα, η αστυνομία του Βελγίου προτείνει στους χρήστες του διαδικτύου, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της, να μην χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα εικονίδια, αφού επιτρέπουν στο Facebook να συλλέγει όλο και περισσότερα στοιχεία για το τι τους αρέσει ή όχι, νευριάζει ή τους προκαλεί σοκ. Πολλοί χρήστες διερωτώνται γιατί να είναι μόνο έξι τα εικονίδια που το Facebook δίνει την δυνατότητα στους χρήστες του να επιλέξουν με ειδικούς να σημειώνουν ότι με την χρήση λιγότερων εικονιδίων το Facebook μπορεί να αποκρυπτογραφίσει καλύτερα τον χαρακτήρα του κάθε χρήση ξεχωριστά. Το Facebook έχει έτσι την δυνατότητα να στοχεύει διαφημιστικά σε συγκεκριμένους χρήστες, ανάλογα με τις πληροφορίες που έχει συλλέξει για τον καθένα, αξιοποιώντας τις πληροφορίες για το πώς αυτός αντιδρά στα ποστ.protothema LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ
Βεβαια, μπορεί ακόμα και σήμερα να μην υπάρχει ακριβώς το κουμπί "dislike", όμως υπάρχουν εικονίδια που εκφράζουν σοκ, λύπη, θυμο και αγάπη. Τώρα, η αστυνομία του Βελγίου προτείνει στους χρήστες του διαδικτύου, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της, να μην χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα εικονίδια, αφού επιτρέπουν στο Facebook να συλλέγει όλο και περισσότερα στοιχεία για το τι τους αρέσει ή όχι, νευριάζει ή τους προκαλεί σοκ. Πολλοί χρήστες διερωτώνται γιατί να είναι μόνο έξι τα εικονίδια που το Facebook δίνει την δυνατότητα στους χρήστες του να επιλέξουν με ειδικούς να σημειώνουν ότι με την χρήση λιγότερων εικονιδίων το Facebook μπορεί να αποκρυπτογραφίσει καλύτερα τον χαρακτήρα του κάθε χρήση ξεχωριστά. Το Facebook έχει έτσι την δυνατότητα να στοχεύει διαφημιστικά σε συγκεκριμένους χρήστες, ανάλογα με τις πληροφορίες που έχει συλλέξει για τον καθένα, αξιοποιώντας τις πληροφορίες για το πώς αυτός αντιδρά στα ποστ.protothema LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ