RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Η ΕΙΔΗΣΗ ΝΤΡΟΠΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ....

Λευκωσία: Kαταγγελία αναγνώστη του Φιλελεύθερου που δημοσιεύεται σήμερα στη στήλη «Ο αναγνώστης έχει λόγο» ξεσηκώνει καταναλωτές. 

Με την επιστολή του αναγνώστη, καταγγέλλεται το γεγονός ότι για δύο καφέδες φίλτρου στη Λήδρας, πλήρωσε €8.40, γεγονός που χαρακτηρίζεται απαράδεκτο από τον ίδιο αφού όπως υποστηρίζει με πολύ λιγότερα απολαμβάνει καφέ και τυρόπιτα σε άλλη καφετερία που βρίσκεται σε πιο ακριβή περιοχή της Λευκωσίας.  Επιπλέον όπως προσθέτει, με λιγότερα απολαμβάνει τον καφέ του και σε πολυτελές ξενοδοχείο.  
Το σχετικό δημοσίευμα προβλήθηκε το πρωί από την εκπομπή του ΡΙΚ «Καλή σας μέρα» (βίντεο) με σχετικά σχόλια των παρουσιαστών Λουκά Χάματσου και Γαβριέλας Χριστοδούλου, αλλά και με τηλεφωνική παρέμβαση του ίδιου του αναγνώστη του «Φ».  Ακολούθησε βροχή διαμαρτυριών και από άλλους καταναλωτές στο Σύνδεσμο Καταναλωτών. 
Η καταγγελία του αναγνώστη όπως δημοσιοποιήθηκε σήμερα στον «Φ» είναι η ακόλουθη:  «Πήγα με τη σύζυγό μου στη Λήδρας και είπαμε να πιούμε καφέ. Καθίσαμε σε ένα από τα τραπεζάκια που υπήρχαν στον πεζόδρομο και παραγγείλαμε δύο καφέδες φίλτρου.  Μας τους έφερε λίγο αργότερα μαζί με το λογαριασμό. Τον κοίταξα και δεν πίστευα στα μάτια μου. Δύο καφέδες, μας τους χρέωσε €8.40.  Του είπα ότι είναι πανάκριβοι, όμως πλήρωσα και ζήτησα να μιλήσω με τον υπεύθυνο του καταστήματος.
 Όταν ήρθε, του είπα ότι τα πολυτελή ξενοδοχεία χρεώνουν λιγότερα τον καφέ τους και ότι σε άλλη πιο ακριβή περιοχή της Λευκωσίας, οι καφετερίες χρεώνουν τον καφέ €2.80 και μαζί προσφέρουν και τυρόπιτα δωρεάν.  Μου είπε ότι οι τιμές είναι ελεγμένες και εγκεκριμένες από τον ΚΟΤ και αναγράφονται στο «μενού» του καταστήματος. Του είπε ότι δεν μου έφερε το γκαρσόνι «μενού» και ότι δεν υπήρχε «μενού» στο δικό μου ή σε άλλο τραπεζάκι του καταστήματος.  Άλλοι πελάτες του καταστήματος που άκουσαν τα όσα λέγαμε, επενέβησαν και είπαν ότι και εκείνοι είχαν παράπονο με τις ακριβές τιμές του καταστήματος.  
Φεύγοντας του είπα ότι θα καταγγείλω το γεγονός και μου είπε να πάω όπου θέλω. Α.»  Το σχόλιο της στήλης στα όσα αναφέρει ο αναγνώστης είναι το ακόλουθο:   «Συγχαίρουμε τον αναγνώστη μας που είχε το θάρρος να διαμαρτυρηθεί για τον ακριβό καφέ που ήπιε – αν τελικά ήπιε – στη Λήδρας, όμως οφείλουμε να του πούμε ότι νομικά θα δυσκολευτεί να βρει το δίκαιό του. Τι εννοούμε; Ο ΚΟΤ υποχρεώνει το κατάστημα να έχει αναρτημένες τις τιμές του στην είσοδο και καταγραμμένες στο μενού του.  Το κατάστημα στο οποίο αναφέρεται ο αναγνώστης μας, πιθανότατα έχει αναρτημένες τις τιμές με μικρά όμως γράμματα και έτσι, δύσκολα μπορεί να ενημερωθεί ο υποψήφιος πελάτης. Ο ΚΟΤ σύμφωνα με δηλώσεις αρμόδιου λειτουργού του στη στήλη, μελετά το ενδεχόμενο να προκαθορίσει το μέγεθος του μενού, έτσι που να είναι ευδιάκριτες οι τιμές». .philenews.  ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ