RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ "ΑΝΤΙΟ" ΤΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΥΛΟΥ ΠΕΠΕ


Τον αδικοχαμένο Ανδρέα Παύλου που το περασμένο Σάββατο έχασε τη ζωή του όταν αυτοκίνητο συγκρούστηκε με τη μοτοσικλέτα του στη Λάρνακα, αποχαιρέτησε διαδικτυακά η γνωστή ηθοποιός, Λουκία Μουσουλιώτη.

Η ηθοποιός, που φαίνεται να γνώριζε τον 18χρονο και την οικογένειά του, έγραψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook:
«Αντρεα μου τι να πω? Δεν μπορω ακομα να το πιστεψω!Προσπαθω να βρω κατι κατι να γραψω!!Εφυγες πολυ νωρις Πεπε μου. Ερμουλα μου ο Θεος να σου δωσει δυναμη αρφουα μου και σε ολη την οικογενεια .!!! Όπως τα μωρά μας... μεγαλωσαν σε μια γειτονια .....ολοι εκει στη Τασουλα και στο Μηνα μου. Ο Θεος να δωσει δυναμη και κουραγιο σε ολη την οικογενεια. Κι ας ειναι ελαφρυ το χωμα που θα σε σκεπασει ρε μιτσι μας», ήταν τα λόγια της ηθοποιού.24news ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ