RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΩ... ΚΑΡΚΙΝΟΥ


Δικαστικώς αναμένεται να κινηθεί η καρκινοπαθής συμπατριώτισσά μας η οποία απολύθηκε από τη δουλειά της.

Υπενθυμίζουμε πως η εν λόγω κυρία διηγήθηκε τη δική της μάχη που είχε ενάντια στον καρκίνο του μαστού και για αρκετό καιρό, απουσίαζε από το εργασιακό της περιβάλλον.
Ένα χρόνο μετά, και αφού είναι καλά στην υγεία της, θέλησε να επιστρέψει στην εταιρεία την οποία εργαζόταν. Η εν λόγω εταιρεία, είναι μια από τις μεγαλύτερες φαρμακευτικές εταιρείες στην Κύπρο, με έδρα στη Λευκωσία, και έχει πέντε ξεχωριστές επιχειρησιακές μονάδες.
Η απόλυσή της, είναι ένα θέμα το οποίο θα απασχολήσει συνδέσμους, οργανώσεις και πιθανόν τη Βουλή των Αντιπροσώπων, καθώς δεν προστατεύονται οι θέσεις εργασίας καρκινοπαθών και χρόνιων ασθενών.
Ο Γενικός Διευθυντής Καρκινοπαθών και Φίλων (ΠΑΣΥΚΑΦ), Νικόλας Φιλίππου σε αναφορά του στο περιστατικό αναφέρει πως «Είναι ένα θέμα που αξίζει να αναδειχθεί. Το θέμα των δικαιωμάτων των ασθενών και των επιζώντων πρέπει να εξεταστεί σε πανευρωπαϊκό επίπεδο».
Σε ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook, η Στέλλα Κυριακίδου αναφέρει «Η πρόσφατη απόλυση γυναίκας με καρκίνο μαστού από την. εργασία της μετά από ένα χρόνο άδεια ασθένειας εξαιτίας της εμπειρίας της έχει ξαναφέρει στο προσκήνιο την συχνή δυστυχώς σχεδόν ρατσιστική αντιμετώπιση που έχουν οι ασθενείς όταν επιστρέψουν στο χώρο εργασίας τους. Η ιδία τόλμησε και μίλησε δημόσια. Εμείς έχουμε την ευθύνη να την προστατεύσουμε και να διεκδικήσουμε για εκείνη και όλες τις άλλες γυναίκες. Γυναίκες που συχνά κρύβουν την διάγνωση τους γιατί φοβούνται ότι θα τις επηρεάζει αρνητικά στην εργασία, στη προαγωγή, στη πρόσληψη»
Υπενθυμίζουμε την ανάρτηση της καρκινοπαθής υπάλληλου
«Ένα χρόνο πριν άρχισε ο Γολγοθάς μου, ένα χρόνο πριν άρχισα την μάχη μου ενάντια στον καρκίνο στον μαστό.. Βήμα-βήμα, αργά, σταθερά , μαζεύοντας όλη την δύναμη που είχα για να αντιμετωπίσω αυτό το τέρας που είχα πάνω μου..Δίπλα μου ο άντρας μου, τα παιδιά μου, όλη οικογένεια μου , οι φίλοι μου.. Και ακόμα κάποιοι συνάδελφοι και ο εργοδότης μου με στήριζαν στο δικό τους κομμάτι.. 8 κύκλους χημειοθεραπείας , τρία συνεχόμενα χειρουργεία, και τέλος ακτινοθεραπείες.. 
Κατά την διάρκεια της θεραπείας μου όλοι μου έλεγαν να επισκεφτώ ψυχολόγο για να μπορέσω να αντιμετωπίσω την όλη κατάσταση μου για να μην με ρίξει ψυχολογικά.. Είχα όμως δίπλα μου ανθρώπους που με στήριζαν και μου έδινα δύναμη και δεν χρειάστηκε..Ένα χρόνο μετά.. Έφθασε η στιγμή να επιστρέψω στην εργασία μου..Επιτέλους κατάφερα να μπω στους παλιούς ρυθμούς.1η Φεβρουαρίου επέστρεψα στην δουλειά μου και το πρωί μπαίνοντας στο εργασιακό μου χώρο έβαλα τον σταυρό μου και είπα σε ευχαριστώ Θεέ μου που με αξίωσες να αρχίσω από εκεί που έμεινα και είμαι καλά. Οι συνάδελφοι μου με αγκάλιασαν και με υποδέχθηκαν με χαρά που ήμουν πάλι ανάμεσα τους γερή..Μέχρι το βράδυ μου ανακοινώνεται από τον εργοδότη μου ότι δεν με θέλει να εργάζομαι στην εταιρεία του γιατί με τα νέα μου δεδομένα δεν θα μπορέσω να ανταπεξέλθω και μου δίνεται η πιο κάτω επιστολή..Την Δευτέρα θα επισκεφτώ τον ψυχολόγο μου..»24news LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ