RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Η ΕΛΕΝΗ ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ


Επιτήδειοι προσπάθησαν να βάλουν σε μπελάδες την Ελένη Θεοχάρους. Δημιούργησαν ψεύτικο λογαριασμό στο Twitter, δημοσιεύοντας μάλιστα παραποιημένες φωτογραφίες. 
Στην προσωπική σελίδα της στο facebook, η Ελένη Θεοχάρους, έδωσε εξηγήσεις.

Δείτε τι έγραψε:
«Αγαπητοί φίλοι, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι, μετά το σάλο που δημιουργήθηκε για τη φωτογραφία που κάποιοι παραποίησαν, ότι ο λογαριασμός twitter όπου αυτή δημοσιεύτηκε δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω καμία πρόσβαση σε αυτόν. Έχω προβεί σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για κλείσιμο του εν λόγω λογαριασμού. Ο αριθμός αναφοράς της καταγγελίας μου είναι 25308677. Ο δικός μου λογαριασμός στο twitter είναι @THEOCHAROUSE και ΟΧΙ @EleniTheocharous_mep. Από εδώ και στο εξής, οτιδήποτε δημοσιεύεται θα είναι από την ιστοσελίδα μουwww.elenitheocharous.com ή από τις προσωπικές μου σελίδες στο facebook. Σχετικά με οτιδήποτε άλλο μπορεί να κυκλοφορεί στο χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να αφορά σε ομάδες φίλων ή υποστηρικτών ουδεμίαν ανάμειξη έχω με το περιεχόμενο των σελίδων τους. Σας ευχαριστώ για την κατανόηση και τη στήριξη σας».24news LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ