Για την αεροπορική τραγωδία με το ρωσικό Airbus που συνετρίβη στο όρος Σινά, οδηγώντας στον θάνατο 224 ανθρώπους, μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star Channel ο κυβερνήτης της Πολιτικής Αεροπορίας,Γρηγόρης Κωνσταντέλλος.
Σχολιάζοντας το βίντεο που αναρτήθηκε από εκπροσώπους του Ισλαμικού κράτους στο διαδίκτυο και το οποίο φέρεται να δείχνει την μοιραία πτώση του αεροσκάφους, μετά από υποτιθέμενο «χτύπημα» τζιχαντιστών, ο κ.Κωνσταντέλλος είπε πως «αυτό που βλέπουμε στο βίντεο δεν φαίνεται να είναι AirBus… Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις λήψη από το έδαφος στα 30.000 πόδια, ακόμη και με επαγγελματική κάμερα». «Κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει την τρομοκρατική ενέργεια είτε μέσα, είτε έξω από το αεροσκάφος» υποστήριξε ο κ.Κωνσταντέλλος, εκτιμώντας πάντως πως τα φορητά όπλα των τρομοκρατών δεν μπορούν να χτυπήσουν στόχους εναέριους πάνω από τα 12.000 πόδια. Στο ερώτημα αν «οι εταιρείες χαμηλού κόστος έχουν θέμα ασφαλείας» ο κ.Κωνσταντέλλος, υποστήριξε ότι «όλες οι εταιρείες ακολουθούν υποχρεωτικά τις ίδιες νόρμες, την ίδια ευρωπαϊκή νομοθεσία, που είναι πάρα πολύ σκληρή και κάνει τις πτήσεις πολύ ασφαλείς. Αν δεν υπάρξει ελεγκτικός μηχανισμός, τότε μπορεί κάποια εταιρεία να εξοκείλει…Δεν έχει να κάνει με το κόστος, αλλά με το πόσο σφιχτοί έλεγχοι γίνονται πως τηρείται πιστά το ευρωπαϊκό πλαίσιο».star
Σχολιάζοντας το βίντεο που αναρτήθηκε από εκπροσώπους του Ισλαμικού κράτους στο διαδίκτυο και το οποίο φέρεται να δείχνει την μοιραία πτώση του αεροσκάφους, μετά από υποτιθέμενο «χτύπημα» τζιχαντιστών, ο κ.Κωνσταντέλλος είπε πως «αυτό που βλέπουμε στο βίντεο δεν φαίνεται να είναι AirBus… Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις λήψη από το έδαφος στα 30.000 πόδια, ακόμη και με επαγγελματική κάμερα». «Κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει την τρομοκρατική ενέργεια είτε μέσα, είτε έξω από το αεροσκάφος» υποστήριξε ο κ.Κωνσταντέλλος, εκτιμώντας πάντως πως τα φορητά όπλα των τρομοκρατών δεν μπορούν να χτυπήσουν στόχους εναέριους πάνω από τα 12.000 πόδια. Στο ερώτημα αν «οι εταιρείες χαμηλού κόστος έχουν θέμα ασφαλείας» ο κ.Κωνσταντέλλος, υποστήριξε ότι «όλες οι εταιρείες ακολουθούν υποχρεωτικά τις ίδιες νόρμες, την ίδια ευρωπαϊκή νομοθεσία, που είναι πάρα πολύ σκληρή και κάνει τις πτήσεις πολύ ασφαλείς. Αν δεν υπάρξει ελεγκτικός μηχανισμός, τότε μπορεί κάποια εταιρεία να εξοκείλει…Δεν έχει να κάνει με το κόστος, αλλά με το πόσο σφιχτοί έλεγχοι γίνονται πως τηρείται πιστά το ευρωπαϊκό πλαίσιο».star