RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

ΒΙΟΛΕΤΤΑ ΚΑΦΟΥΡΙΔΗ - ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΗΣ... ΚΟΜΠΡΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΚΟΜΠΡΑ

Το μεγάλο της παράπονο εξέφρασε δημόσια σήμερα η λατρεμένη.... Κόμπρα είσαι μια κόμπρα Βιολέττα Καφουρίδη.

Η τραγουδίστρια η οποία το τραγούδι της κατάφερε να κάνει τρελά ραδιοφωνικά hits με τον γνωστό δημοσιογράφο, παρουσιαστή και ραδιοφωνικό παραγωγό Τάσο Τρύφωνος να το απογειώνει, εξέφρασε δημόσια το παράπονο της ότι δεν την προσκαλούν σε κάποιες σημαντικές εκδηλώσεις για να τραγουδήσει αφιλοκερδώς και ειδικά όταν πρόκειται για αδέσποτα ή άλλα κοινωνικά event.

Η ίδια λέει για όλα αυτά: Σήμερα, νοιώθω την ανάγκη ανοιχτώ!!!!! Πήρα μόλις τώρα μήνυμα για συναυλία που γίνεται στην Λευκωσια υπέρ Καταφύγιο Ζώων. Και φιλόζωη είμαι, και υπάρχει κοινό που ενδιαφέρεται να με δει να τραγουδώ τα δικά μου 'ζωντανα', και σε κάποια φάση δώρισα μερικά Κόμπρα Σι Ντι τα οποία πουλήθηκαν προς 10 ευρώ το ενα για ενα καταφύγιο ζωών. Και ναμας που ΠΟΤΈ δεν με κάλεσαν έμενα να λάβω μέρος σε συναυλία!!!! Μπορεί να έχω επιτυχία αλλά, δεν είμαι ''αναγνωρισμενη''!!! Δεν είμαι ''ονομα'' στο σνομπισμό τους. Τους εύχομαι καλή επιτυχία για το καλό των ζωών, αλλά, γενικά θα δώσω κι'εγω την ίδια συμπεριφορά άγνοιας!!! Δεν υπάρχω?? Δεν υπαρχετε!!! ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ