Από την Ευρώπη στη Νέα Υόρκη με αυτοκίνητο μπορεί να ακούγεται οξύμωρο όμως το CNN περιγράφει τον τρόπο διά στόματος του επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων Vladimir Yakunin. Σκοπός του να ξεπεράσει το εμπόδιο του Ατλαντικού κάνοντας στροφή προς την Ανατολή. Πώς; Με έναν υπεραυτοκινητόδρομο που θα ενώνει την Ευρώπη με τη Βόρεια Αμερική, διασχίζοντας τη Σιβηρία και την Αλάσκα, μέσω του Βερίγγειου πορθμού, μήκους 21.000 χιλιομέτρων Το σχέδιο Eurasian Belt Development – TEPR παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στη Ρωσική Ακαδημία Επιστημών. Ο δρόμος θα διασχίζει όλη τη ρωσική επικράτεια και θα συνδέεται με τους υπάρχοντες οδικούς άξονες σε δυτική Ευρώπη και Ασία, ενώ θα κινείται παράλληλα με την υπάρχουσα γραμμή του υπερσιβηρικού σιδηροδρόμου. “Το project θα βασιστεί σε τεχνολογίες αιχμής και θα αποτελέσει το μεγαλύτερο οδικό έργο του μέλλοντος. Το βασικό πρόβλημα είναι πώς θα διασχίζουν οι οδηγοί τον πορθμό του Μπέρινγκ, από την Ασία προς την Αλάσκα; Με πλοίο; Με τούνελ; Με γέφυρα; Αυτό θα αντιμετωπιστεί στην πορεία και σίγουρα θα βρεθεί λύση”, αναφέρει ο ίδιος. Όσο για το κόστος; Υπολογίζεται σε μερικά τρισεκατομμύρια δολάρια…perierga ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ
Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015
ΛΟΝΔΙΝΟ - ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ Ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΤΩΝ 21.000 ΧΛΜ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Από την Ευρώπη στη Νέα Υόρκη με αυτοκίνητο μπορεί να ακούγεται οξύμωρο όμως το CNN περιγράφει τον τρόπο διά στόματος του επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων Vladimir Yakunin. Σκοπός του να ξεπεράσει το εμπόδιο του Ατλαντικού κάνοντας στροφή προς την Ανατολή. Πώς; Με έναν υπεραυτοκινητόδρομο που θα ενώνει την Ευρώπη με τη Βόρεια Αμερική, διασχίζοντας τη Σιβηρία και την Αλάσκα, μέσω του Βερίγγειου πορθμού, μήκους 21.000 χιλιομέτρων Το σχέδιο Eurasian Belt Development – TEPR παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στη Ρωσική Ακαδημία Επιστημών. Ο δρόμος θα διασχίζει όλη τη ρωσική επικράτεια και θα συνδέεται με τους υπάρχοντες οδικούς άξονες σε δυτική Ευρώπη και Ασία, ενώ θα κινείται παράλληλα με την υπάρχουσα γραμμή του υπερσιβηρικού σιδηροδρόμου. “Το project θα βασιστεί σε τεχνολογίες αιχμής και θα αποτελέσει το μεγαλύτερο οδικό έργο του μέλλοντος. Το βασικό πρόβλημα είναι πώς θα διασχίζουν οι οδηγοί τον πορθμό του Μπέρινγκ, από την Ασία προς την Αλάσκα; Με πλοίο; Με τούνελ; Με γέφυρα; Αυτό θα αντιμετωπιστεί στην πορεία και σίγουρα θα βρεθεί λύση”, αναφέρει ο ίδιος. Όσο για το κόστος; Υπολογίζεται σε μερικά τρισεκατομμύρια δολάρια…perierga ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ