Ιδιαίτερα δυναμικά ξεκίνησε το 2015 το τουριστικό ρεύμα προς την Κύπρο, “αφού σε σχέση με πέρσι, μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου, καταγράφεται μια συνολική αύξηση στις αφίξεις που ανέρχεται στο 16%, με τη μείωση μάλιστα από τη Ρωσία να περιορίζεται στο 4,4%”, δήλωσε σήμερα ο Υπουργός Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού Γιώργος Λακκοτρύπης.
Σε χαιρετισμό του στα εγκαίνια της έκθεσης “Ταξίδι 2015”, ο Υπουργός Ενέργειας είπε ότι “ενδεικτικά ότι από το Νοέμβριο του 2014 μέχρι και το Μάρτιο του 2015, η αγορά της Γερμανίας παρουσιάζει αύξηση της τάξης του 22%, του Ισραήλ 68%, της Γαλλίας 43%, της Ελλάδας 12% και του Ηνωμένου Βασιλείου 10%”.
Για παράδειγμα, ανέφερε, “η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουμε σήμερα, η ρωσική αγορά, αν και παρουσιάζει μεγάλη μείωση στον εξερχόμενο τουρισμό γενικά, ευελπιστούμε ότι στην περίπτωση της Κύπρου θα καταγραφούν τελικά σημαντικά λιγότερες απώλειες”. Πρόσθεσε ότι “προς τούτο, καταβάλλουμε συντονισμένες προσπάθειες, όχι μόνο για περιορισμό των απωλειών από Ρωσία, αλλά και για κάλυψή τους μέσω εντονότερης δραστηριοποίησης σε άλλες αγορές κλειδιά”. Ο Υπουργός Ενέργειας είπε ότι “οι χώρες που παρουσιάζουν δυναμική και στις οποίες δίδουμε ιδιαίτερη προσοχή είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, το Ισραήλ, η Πολωνία, η Τσεχία, η Γαλλία, η Ελβετία και οι Αραβικές χώρες”.
Σημείωσε πως “παρόλο το ενθαρρυντικό ξεκίνημα του 2015, θέλω να είμαι ξεκάθαρος: Δεν επιτρέπεται κανένας απολύτως εφησυχασμός και αναμφίβολα, κριτήριο για την επιτυχή κατάληξη των προσπαθειών μας θα αποτελέσουν οι επιδόσεις του 2ου και του 4ου τριμήνου του έτους, περίοδοι κατά τις οποίες έχουμε την απαραίτητη διαθεσιμότητα κλινών για να πετύχουμε υψηλά ποσοστά αυξήσεων”. “Για αυτόν, λοιπόν, ακριβώς το λόγο, μαζί με τον ΚΟΤ, εντείνουμε σήμερα ακόμα περισσότερο τις ενέργειές μας ενώ ταυτόχρονα, σε συνεργασία με την Προεδρία της Δημοκρατίας, έχουμε αρχίσει μια διπλή προσπάθεια διαμόρφωσης μακροχρόνιου πλαισίου λειτουργίας του τουριστικού τομέα”, είπε ο Υπουργός Ενέργειας. Εξήγησε ότι η “η προσπάθεια αφορά, πρώτον, στη χάραξη ενός νέου εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού, η υλοποίηση του οποίου θα οδηγήσει, μεταξύ άλλων, στο rebranding, δηλαδή στον επαναπροσδιορισμό της ταυτότητας, του τουριστικού μας προϊόντος, καθώς και στην επανατοποθέτηση της Κύπρου στις διεθνείς τουριστικές αγορές, τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά”.ant1wo ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ
Σε χαιρετισμό του στα εγκαίνια της έκθεσης “Ταξίδι 2015”, ο Υπουργός Ενέργειας είπε ότι “ενδεικτικά ότι από το Νοέμβριο του 2014 μέχρι και το Μάρτιο του 2015, η αγορά της Γερμανίας παρουσιάζει αύξηση της τάξης του 22%, του Ισραήλ 68%, της Γαλλίας 43%, της Ελλάδας 12% και του Ηνωμένου Βασιλείου 10%”.
Για παράδειγμα, ανέφερε, “η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουμε σήμερα, η ρωσική αγορά, αν και παρουσιάζει μεγάλη μείωση στον εξερχόμενο τουρισμό γενικά, ευελπιστούμε ότι στην περίπτωση της Κύπρου θα καταγραφούν τελικά σημαντικά λιγότερες απώλειες”. Πρόσθεσε ότι “προς τούτο, καταβάλλουμε συντονισμένες προσπάθειες, όχι μόνο για περιορισμό των απωλειών από Ρωσία, αλλά και για κάλυψή τους μέσω εντονότερης δραστηριοποίησης σε άλλες αγορές κλειδιά”. Ο Υπουργός Ενέργειας είπε ότι “οι χώρες που παρουσιάζουν δυναμική και στις οποίες δίδουμε ιδιαίτερη προσοχή είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, το Ισραήλ, η Πολωνία, η Τσεχία, η Γαλλία, η Ελβετία και οι Αραβικές χώρες”.
Σημείωσε πως “παρόλο το ενθαρρυντικό ξεκίνημα του 2015, θέλω να είμαι ξεκάθαρος: Δεν επιτρέπεται κανένας απολύτως εφησυχασμός και αναμφίβολα, κριτήριο για την επιτυχή κατάληξη των προσπαθειών μας θα αποτελέσουν οι επιδόσεις του 2ου και του 4ου τριμήνου του έτους, περίοδοι κατά τις οποίες έχουμε την απαραίτητη διαθεσιμότητα κλινών για να πετύχουμε υψηλά ποσοστά αυξήσεων”. “Για αυτόν, λοιπόν, ακριβώς το λόγο, μαζί με τον ΚΟΤ, εντείνουμε σήμερα ακόμα περισσότερο τις ενέργειές μας ενώ ταυτόχρονα, σε συνεργασία με την Προεδρία της Δημοκρατίας, έχουμε αρχίσει μια διπλή προσπάθεια διαμόρφωσης μακροχρόνιου πλαισίου λειτουργίας του τουριστικού τομέα”, είπε ο Υπουργός Ενέργειας. Εξήγησε ότι η “η προσπάθεια αφορά, πρώτον, στη χάραξη ενός νέου εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού, η υλοποίηση του οποίου θα οδηγήσει, μεταξύ άλλων, στο rebranding, δηλαδή στον επαναπροσδιορισμό της ταυτότητας, του τουριστικού μας προϊόντος, καθώς και στην επανατοποθέτηση της Κύπρου στις διεθνείς τουριστικές αγορές, τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά”.ant1wo ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ