Η ιαπωνική εταιρεία έδωσε ένα video στην δημοσιότητα όπου φαίνονται όλα τα νέα συστήματα άνεσης και ασφάλειας.
Συστήματα τα οποία θα δούμε στα ανανεωμένα μοντέλα της εταιρίας (π.χ. Auris και Avensis), ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως στο video πιθανότατα αποκαλύπτεται η facelift εκδοχή της Corolla (ίσως να είναι και ένα άσχετο demo μοντέλο) που θα δούμε στους δρόμους από το νέο έτος. Επί της ουσίας, το πακέτο ονομάζεται «Safety Sense» και περιλαμβάνει σύστημα προειδοποίησης και αποφυγής σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα, σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα προειδοποίησης για όχημα στην «νεκρή» γωνία του καθρέπτη. Τα μεγαλύτερα μοντέλα (Corolla, Auris, Avensis) θα έχουν και σύστημα που θα διορθώνει την πορεία σε περίπτωση απόκλισης από την λωρίδα κυκλοφορίας, όπως και ραντάρ/κάμερα με αυτόματη αναγνώριση σημάτων, αυτόνομου φρεναρίσματος κ.α.
Στόχος της Toyota είναι το όλο πακέτο να είναι στάνταρ στα μεγαλύτερα της μοντέλα και μέχρι τα τέλη του έτους να είναι διαθέσιμο σαν επιλογή στο 70% της γκάμας και αργότερα στα RAV4 (στο facelift) και Prius (στη νέα γενιά).newsauto ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ
Συστήματα τα οποία θα δούμε στα ανανεωμένα μοντέλα της εταιρίας (π.χ. Auris και Avensis), ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως στο video πιθανότατα αποκαλύπτεται η facelift εκδοχή της Corolla (ίσως να είναι και ένα άσχετο demo μοντέλο) που θα δούμε στους δρόμους από το νέο έτος. Επί της ουσίας, το πακέτο ονομάζεται «Safety Sense» και περιλαμβάνει σύστημα προειδοποίησης και αποφυγής σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα, σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα προειδοποίησης για όχημα στην «νεκρή» γωνία του καθρέπτη. Τα μεγαλύτερα μοντέλα (Corolla, Auris, Avensis) θα έχουν και σύστημα που θα διορθώνει την πορεία σε περίπτωση απόκλισης από την λωρίδα κυκλοφορίας, όπως και ραντάρ/κάμερα με αυτόματη αναγνώριση σημάτων, αυτόνομου φρεναρίσματος κ.α.
