RADIO ZENITH - ΡΑΔΙΟ ΖΕΝΙΘ

HONEYMOON CY CYPRUS

VELVET TOUCH PAFOS

Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΕΛΛΑΣ ΣΑΒΒΙΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ THE VOICE

Η Μαριέλλα Σαββίδου μίλησε σήμερα το πρωί στον Μαρκο Σεφερλή για το γαλλικό The Voice, επιβεβαιώνοντας έτσι τις πληροφορίες που έγραψε πριν από μερικές ώρες το ShowTime-cy. 

"Όχι δεν τους είπα κυπριακό τραγούδι. Ζούσα μία διπλή ζωή. Το κράτησα το μυστικό με το The Voice. Ζούσα στο Παρίσι 12 χρόνια. Έχω σπουδάσει πολιτικές επιστήμες, επικοινωνιολογία και ήμουν και σε σχολή για τραγούδι. Ήταν ένα σκουλήκι που δεν έφευγε.Έστειλα την πρώτη μου αίτηση, πέρασα αρκετές φάσεις μέχρι να φθάσω ως εδώ. Ήταν όλοι φωνάρες. Από τις 40,000 πέρασαν οι 70 και ήμουν ανάμεσα σε αυτές. Τον Νοέμβριο όταν ξεκίνησα τα γυρίσματα στην Εθνική Ελλάδος αρρώστησα και όταν πήγα στο The Voice νοσηλεύτηκα. Μέχρι και κορτιζόνες πήρα για να αντέξω. Πήγα έδωσα την τελευταία μάχη και όμως είμαι περήφανη που έφτασα μέχρι εκεί." ΚΑΝΤΕ LIKE ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ... ΑΥΡΙΟ