Η συγκεκριμένη 8C 2300 με οκτακύλινδρο σε σειρά, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, έχει περάσει από… 40 κύματα και όμως έχει καταφέρει να επιζήσει.
Η ιστορία της είναι βγαλμένη από τα παραμύθια. Δημιουργήθηκε το 1932 στη Γαλλία από τον κατασκευαστή αμαξωμάτων Figoni, με αριθμό πλαισίου και κινητήρα 2211079. Ο πρώτος της ιδιοκτήτης ονομαζόταν Weinberg και την οδήγησε τον Μάρτιο εκείνου του έτους στο ράλι Παρίσι-Νίκαια. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η συγκεκριμένη Alfa Romeo πέρασε τον Μάιο του 1935 στα χέρια του Κόμη Francois de Bremond και συμμετείχε εκείνο το έτος στην ανάβαση του Grossglockner, στην Αυστρία. Δύο χρόνια αργότερα (τον Αύγουστο του 1937) άλλαξε και πάλι ιδιοκτήτη, ο οποίος την χάρισε στο γιο του για τα 21α του γενέθλια. Το εντυπωσιακό είναι ότι ο νεαρός τότε Γάλλος όχι μόνο την κράτησε στην κατοχή του για περισσότερα από 70 χρόνια, αλλά βρίσκεται ακόμη εν ζωή, γιορτάζοντας φέτος τα 100ά γενέθλια! Κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου έκρυψε την Alfa Romeo από τις γερμανικές δυνάμεις κατοχής και τη χρησιμοποίησε για ορισμένα χρόνια μετά την απελευθέρωση της Γαλλίας. Στη συνέχεια τη διατήρησε σε γκαράζ για αρκετές δεκαετίες, έως ότου ο νέος της ιδιοκτήτης την έδωσε για συντήρηση στο βρετανικό οίκο Blakeney Motorsport. Η 8C 2300 δεν αναπαλαιώθηκε, όμως βρίσκεται σε άριστη κατάσταση από μηχανολογικής άποψης και είναι απολύτως ασφαλής να κυκλοφορεί.newsauto
Η ιστορία της είναι βγαλμένη από τα παραμύθια. Δημιουργήθηκε το 1932 στη Γαλλία από τον κατασκευαστή αμαξωμάτων Figoni, με αριθμό πλαισίου και κινητήρα 2211079. Ο πρώτος της ιδιοκτήτης ονομαζόταν Weinberg και την οδήγησε τον Μάρτιο εκείνου του έτους στο ράλι Παρίσι-Νίκαια. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η συγκεκριμένη Alfa Romeo πέρασε τον Μάιο του 1935 στα χέρια του Κόμη Francois de Bremond και συμμετείχε εκείνο το έτος στην ανάβαση του Grossglockner, στην Αυστρία. Δύο χρόνια αργότερα (τον Αύγουστο του 1937) άλλαξε και πάλι ιδιοκτήτη, ο οποίος την χάρισε στο γιο του για τα 21α του γενέθλια. Το εντυπωσιακό είναι ότι ο νεαρός τότε Γάλλος όχι μόνο την κράτησε στην κατοχή του για περισσότερα από 70 χρόνια, αλλά βρίσκεται ακόμη εν ζωή, γιορτάζοντας φέτος τα 100ά γενέθλια! Κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου έκρυψε την Alfa Romeo από τις γερμανικές δυνάμεις κατοχής και τη χρησιμοποίησε για ορισμένα χρόνια μετά την απελευθέρωση της Γαλλίας. Στη συνέχεια τη διατήρησε σε γκαράζ για αρκετές δεκαετίες, έως ότου ο νέος της ιδιοκτήτης την έδωσε για συντήρηση στο βρετανικό οίκο Blakeney Motorsport. Η 8C 2300 δεν αναπαλαιώθηκε, όμως βρίσκεται σε άριστη κατάσταση από μηχανολογικής άποψης και είναι απολύτως ασφαλής να κυκλοφορεί.newsauto